لیفت بینی کرج

لیفت بینی در کرج

برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت تماس بگیرید

پیش تر مردم برای اصلاح ظاهر بینی خود مجبور بودند از جراحی زیبایی بینی یا از پرکننده های پوستی استفاده کنند. روش اول نیاز به عمل جراحی داشته و خطرات زیادی را به همراه دارد که دارای دوره ی بهبودی طولانی نیز می باشد. همیشه این امکان وجود دارد که با جراحی زیبایی بینی به شکل بینی دلخواه خود نرسند.در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که لیفت بینی چیست، چگونه عمل می‌کند و چه استفاده‌هایی دارد. همچنین در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی لیفت بینی در کرج با شما صحبت کنیم.پس با ما همراه شوید.

مرکز لیفت بینی در کرج

جهت مشاوره در رابطه با لیفت بینی در کرج ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

لیفت بینی کرج
لیفت بینی در کرج

 

لیفت بینی چیست؟

روشی است که از زیر بینی چند نخ مخصوص قابل جذب، زیر پوست بینی جاگذاری می‌شود و ساختار طبیعی بینی نیز حفظ شده و برش و شکستن استخوان ندارد و آسیب نمی‌بیند. نخ در چند دقیقه بعد از بی‌حسی موضعی کار گذاری می شود و با بالا کشیدن بینی و جلو کشیدن پوست ناحیه قوز بینی ظاهر بینی را جذاب می‌کند و فرد مراقبت‌های بعد از جراحی را نخواهد داشت.

لیفیت بینی به طور گسترده برای تغییر بینی طراحی شده است، به طوری که باعث می‌شود که بیمار جوان‌تر شود. به خاطر همین در حال حاضر بیش‌تر مردم جهان از این تکنیک استفاده می‌کنند.

مزایای لیفت بینی به روش غیر جراحی

رینوپلاستی غیر جراحی یا تصحیح ظاهر بینی به روش غیر جراحی می‌‎تواند ویژگی مرکزی صورت را افزایش دهد و تقارن صورت را بدون نیاز به تحمل هزینه زیاد، افزایش دهد. یک عمل غیر جراحی بینی حدود 30 دقیقه از شروع تا پایان طول می کشد و عملا هیچ زمان بستری، مسکن یا عوارض جانبی در این روش وجود ندارد. این روش بسیار مقرون به صرفه است و به بیماران اجازه می‌دهد تا تغییرات اصلاحی بینی خود را  بدون استرس اینکه نتایج آن چگونه خواهد بود، نظاره گر باشد و نتایج دائمی که روش جراحی فراهم می‌کند، در این روش وجود ندارد.

آیا  لیفت بینی دائمی است؟

با توجه به عوارض جراحی‌های بینی، پزشکان به دنبال راه‌های ساده‌تر برای رفع بعضی از مشکلات ظاهری بینی هستند؛ از جمله لیفت بینی استخوانی و لیفت بینی گوشتی به جای عمل کردن آنها. درست مثل بوتاکس که انقلابی در درمان چروک‌های صورت ایجاد کرد و بسیاری را از انجام جراحی‌های غیرضروری با لیزرهای زمان‌بر و پرهزینه رها کرد؛ لیفت بینی دائمی نیز همان‌کار را انجام داده، آن هم با وجود اینکه عمل بینی یکی از عمل‌های پرطرفدار در ایران است.

چه کسانی می توانند لیفت بینی انجام دهند؟

  • غیرقرینگی نوک ويا انحراف نوك بینی
  • افرادى که غیرقرینگی یا تورفتگی روی بینی دارن
  • افرادی که مایلن نوک بینی سر بالاتری داشته باشن
  • افرادی که می‌خوان قوس بینی یا قوز بینی شان محو شه
  • افرادى كه پل بينى تورفته دارن و بينیشون كوتاه به نظر میرسه

افرادی که قبلا جراحی بینی انجام دادن و از ظاهر بینیشون راضی نیستن و مایلن بدون جراحی اصلاحاتی رو در اون ایجاد کنن، مثلا ناصافى و يا تورفتگى در سطح و نوك بينى دارن.

به طور کلی افرادی که مشکل هایی که در بالا ذکر شد رو دارن میتونن برای انجام این کار اقدام کنند.

مدت زمان لازم برای استراحت بعد از این روش

بلافاصله پس از دریافت این درمان می توانید به محل کارتان بروید ولی اگر سوزش یا قرمزی در محل احساس کردید می توانید یک روز زمان بدهید تا بهبود یابد. بعضی پزشکان برای یک شب چسب مخصوصی پیشنهاد می کنند که نتایج درمان را بهبود بخشد.

لیفت بینی کرج
لیفت بینی در کرج

لیفت بینی با نخ چگونه انجام می شود؟

پماد بی حسی به محل تحت درمان زده می شود و سپس بی حسی موضعی به اطراف بینی تزریق می شود. به همین علت درد حاصل از این روش کاملا قابل تحمل بوده و بیماران به خوبی با آن کنار می آیند.

سپس نخ ها بصورت افقی در دیواره های بینی و به صورت عمودی در نوک بینی قرار می گیرند. این روش وقت زیادی نمی برد. این نخ ها پس از بی حسی موضعی جاگذاری می شوند و برای این کار از سوزن های مخصوصی استفاده می شود و بدین ترتیب برش های بزرگ در سطح پوست ایجاد نمی شود.

ماندگاری لیفت بینی با نخ

با توجه به نخی که در این روش استفاده می شود ماندگاری این روش متغیر است.نخ های تک رشته و صاف معمولا زودتر جذب می شوند و تحریک کلاژن در آن ها محسوس نیست ولی نخ های خاردار ماندگاری بیشتری دارند.

عمر متوسط نخ در این روش قبل از جذب شدن ۶ تا ۸ ماه است. البته نتایج حاصل از آن ۸ تا ۱۲ ماه باقی می ماند.در صورت تمایل پس از این دوره می توانید دوباره لیفت بینی را انجام دهید.با تکرار روش شما می توانید انتظار نتایج طولانی تر را داشته باشید.پس از تکرار متداوم این روش بسیاری از نتایج ایجاد شده برای همیشه حفظ خواهند شد.

بهترین کلینیک لیفت بینی در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر لیفت بینی در کرج دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

لیفت بینی کرج
لیفت بینی در کرج

لیفت بینی و انواع نخ‌های مورد استفاده

Mono filament

که به اختصار به آن پی‌دی‌او می‌گویند. نخ تک رشته‌ای است که خیلی اثرات لیفت ندارد.

PDO-COG

نخ کاگ، نخ تک رشته‌ای است که واجد خارهای بسیار ظریفی است. این برجستگی‌ها باعث افزایش سطح تماس می‌شود که خود موجب التهاب و کلاژن سازی  بیشتر می‌گردد و از طرفی با قلاب شدن به پوست امکان لیفت سریع را ایجاد می‌کند. این نخ گرانتر و موثرتر از بقیه انواع نخ است.

Polyglycolide

استفاده از این نوع نخ دو مزیت دارد اول اینکه چند رشته‌ای هستند و باعث التهاب بیشتری در پوست می‌شود. دوم اینکه  این نخ به همراه خود گلیکولیک اسید دارد که آنهم در نهایت باعث افزایش التهاب و کلاژن سازی، بیشتر می‌شود.

در مجموع این نخ‌ها ۱۰ درصد بیشتر از نخ‌های دیگر التهاب ایجاد می کنند و نتایج بهتری دارند

Hurricane

در این سیستم نخ به شکل مارپیچ کار گذاشته می‌شود. لذا به همین دلیل طول بیشتری از نخ داخل بافت می گردد که خود باعث التهاب و کلاژن سازی بیشتر می‌شود. این نخ‌ها نیز اثرات بیشتری در لیفت دارند و درکنار نخ‌های کاگ بسیار مورد استفاده برای لیفت هستند.

بدیهی است که التهاب بیشتر موجب کلاژن سازی و خون رسانی بیشتر می‌گردد. این سوزن‌ها و نخ‌ها وابسته به محل کارگزاری که می‌تواند صورت یا بدن باشد در ضخامت‌های مختلف و با طول‌های مناسب هر محل موجود است.

ترمیم بینی با نخ به روش دوبل

عمر لیفت بینی به شرط مراقبت صحیح و ترمیم در صورت نیاز، بیش از سه سال است. عمل جراحی نیست و بی‌هوشی نیاز ندارد و کلا پس از بی‌حسی موضعی ده دقیقه زمان نیاز دارد. کبودی و تورم و تغییر صدا و مشکلات مخاطی که ممکن است بعد از عمل جراحی بینی داشته باشیم در لیفت دوبل بینی نداریم.

البته این روش جهت ترمیم انحراف بینی مناسب نیست. جهت جمع کردن بینی و رفع قوز مناسب و سربالا کردن بینی مناسب است. البته در برخی از  روش های خاص چون از یک نقطه خاصی نخ وارد می شود سوراخ بینی هم جمع می شود و در حالی که سر بینی بالا می رود سوراخ‌های بینی هم جمع  می‌شوند.

این روش مدرن کاملا جدید است و در کشور ما هنوز به حدی نرسیده که  در دسترس باشد و پزشکان با تجربه در این زمینه در حد کافی نیست. پس سعی کنید در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نهایت دقت را داشته باشید.

لیفت بینی کرج
لیفت بینی در کرج
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب