رویش مو جای شکستگی

رویش مو در جای شکستگی

رویش مو در جای شکستگی

در این مقاله از سایت آلا کلینیک قصد داریم در رابطه با رویش مو در جای شکستگی و رویش مو در جای بخیه با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.با ما همراه شوید.

معمولاً شکستگی سر و جراحاتی از این دست باعث به وجود آمدن زخم یا جای بخیه بر روی سر می‌شود که مانع رشد مجدد موها می‌گردد و یا باعث می‌شوند که موهای اطراف زخم یا بخیه دچار ریزش شوند.از طرف دیگر، برخی مواقع جای زخم بقدری وسیع است که کاملا در معرض دید می باشد. همین امر باعث ناراحتی فرد و کم شدن اعتماد به نفس وی می گردد.

مرکز پوست و مو ، لیزر در کرج

جهت مشاوره  ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

رویش مو جای شکستگی
رویش مو در جای شکستگی

 

رویش مو در شکستگی

آیا کاشت مو گزینه ای مناسب برای پوست سر زخمی است ؟

پاسخ به این سوال در اکثر موارد مثبت است و روش انتخابی معمولاً پیوند مو است ، متخصص ماهر و با تجربه می تواند در مناطق زخم شده پوست سر مو پیوند بزند.گاهی اوقات منطقه اسکار را می توان با جراحی کاهش داد ویک منطقه کوچکتری که نیاز به پیوند دارد ایجاد کرد. این گزینه ای است که باید قبل از انجام بین بیمار و پزشک به بحث گذاشته شود .

گسترش پوست سر، فلپ ها و کاهش پوست سر روش های جراحی هستند که می توانند به عنوان جایگزین در نظر گرفته شوند. آن ها ممکن است زمانی که منطقه زخم شده بزرگ باشد و قابلیت پوشش با پیوند مو را نداشته باشد درمان های انتخابی به حساب آیند.

ترکیبی از روش های جراحی ترمیم مو ممکن است در یک منطقه اسکار وسیع به کار گرفته شوند به عنوان مثال ممكن است یک فلاپ پوست سر یا گسترش پوست سر به همراه پیوند مو برای پوشاندن ناحیه بدون مو لازم باشد.

ترمیم مو و رویش مو در شکستگی

ترمیم مو در ناحیه زخم شده نیازمند بررسی دقیق پوست سر و در نظر گرفتن عواملی که می تواند روی امکان پذیری و نتیجه جراحی مو اثر بگذارد، است. این عوامل عبارتند از :
– بیماری های زمینه ای مزمن التهابی که روی پوست سر اثر می گذارند:
مانند لوپوس اریتماتوزیس ، اسکلرودرمی موضعی که ممکن است باعث زخم آلوپسی شوند . اکثر متخصصین کاشت مو ، انجام پیوند را در صورت فعال بودن بیماری توصیه نمی کنند. باید قبل از پیوند مو حداقل دوسال بیماری غیر فعال بوده باشد.

– جریان خون در منطقه زخمی شده پوست سر ، در ناحیه آسیب دیده گردش خون بسیار محدود است و به خاطر آسیب و از بین رفتن عروق خونی ، ممکن است انجام جراحی پیوند مو دشوار یا حتی غیر ممکن شود. فولیکول های مو برای زنده ماندن و داشتن عملکرد نیاز به منبع خونی دارند. اگر خون رسانی ناکافی باشد فولیکول ها می میرند یا قادر به انجام عملکرد مناسب نخواهند بود.

رویش مو جای شکستگی
رویش مو در جای شکستگی

در آلا کلینیک بیشتر بخوانید:

کلینیک آلا

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

روش رویش مو در جای شکستگی

اسکالپ سر یا SMP

اسکالپ سر ( در اصل به منطقه کف سر اسکالپ میگویند ) همان هاشور سر نام دارد .که میکرو اسکالپ به معنی هاشور زدن و پر کردن ناحیه خالی سر و یا طاس شده با روش پگیمنت (هاشور)  میگویند ،به جز حالت نقطه که در آقایان است و اگر به هم برسد و ختم به مو شود نقطه ها تبدیل به هاشور میشود و برای خانم ها معمولا به روش (HAIRBYHAIR ) انجام میشود.

روش میکرو اسکالپ برای چه کسانی انجام میشود

1.افرادی که مشکل طاسی و یا کم پشتی دارند .
2.افرادی که کچلی موضعی دارند .
3.افرادی که افرادی جای اسکار ،شکستگی  و زخم در سر دارند و رشد در آن ناحیه متوقف شده است .
4.اصلاح خط رویش و یا پر کردن ناحیه ریش و سبیل در صورت .
5. محو کردن جای بخیه پس از کاشت مو .
6 .برای بیماران ریزش موی سکه ای و یا آلوپپسی .

رویش مو جای شکستگی
رویش مو در جای شکستگی

رویش مو در جای شکستگی امکان دارد؟

ظرافت بیشتر با سایه گذاری در سر به صورت دقیق با تکنیک و طراحی دور و نزدیکترین نقاط برای سایه زدن .
رول : حجم وسیع کار با فاصله منظم و سرعت عمل بالا انجام میشود البته بهتر است منظم نباشد زیرا ناحیه زیرین مو را پوشش دهی میکند .

مدت زمان لازم برای اسکالپ یا میکروپگیمنتیشن 2 الی 5 جلسه 2 تا 4 ساعت طول میکشد و و مراحل در 5 ماه انجام میشود .

 

رویش مو در جای بخیه

جای زخم و بخیه در سر میتواند دلیل مختلفی داشته باشد. در بسیاری از مواقع جای بخیه در سر به علت شکستگی و آسیب های فیزیکی به وجود می آید  اما علاوه بر این عوامل دیگری هم وجود دارند که باعث برجای ماندن جای زخم میشوند.

مثلا استفاده از روش های کاشت مو که در آن از جراحی استفاده میشود هم باعث برجای ماندن جای زخم خواهد شد که میتوان با استفاده از روش های مختلف آن را از بین برد.

رویش مو جای شکستگی
رویش مو در جای شکستگی

مزایای کاشت مو در جای بخیه نسبت به سایر روش ها

کاشت مو در جای بخیه نسبت به روش های دیگر مزایای فوق العاده ای دارد که همین باعث شده بسیاری از متخصصان ترجیح دهند برای پنهان کردن جای زخم و بخیه از روش های کاشت مو استفاده کنند.

استفاده از روش های کاشت مو باعث میشود تا بیمار بتواند با یک جلسه کاشت مو شاهد پنهان شدن جای زخم و بخیه باشد. علاوه بر این استفاده از این روش مانند سایر روش ها عوارض خطرناکی به دنبال نخواهد داشت و جزء ایمن ترین روش ها به شمار میرود.

معایب کاشت مو در جای بخیه

کاشت مو در جای بخیه معایبی هم دارد که از مهمترین آن ها میتوان به امکان رشد کند تر موهای کاشته شده در جای بخیه اشاره کرد. به علت اینکه در قسمت هایی که جای بخیه وجود دارد خون رسانی کمتر انجام میشود ممکن است موها رشد مناسبی نداشته باشند و علاوه بر این شاهد نازکی موها باشیم.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب