حرکت ژل لب

حرکت ژل لب بعد از تزریق

حرکت ژل لب

حرکت ژل لب بعد از تزریق یک خطر واقعی تزریق لب و نگرانی فزاینده برای کسانی است که بزرگ کردن اندازه و شکل لب های خود را انتخاب می کنند. در حالی که تزریق ژل لب برای دستیابی به لب های جوان و حجیم بسیا ای محبوب است ، نگرانی ها در مورد خطر حرکت ژل لب زمانی که توسط یک تزریق کننده بی تجربه انجام می شود، باقی می ماند. در مرکز پوست، مو و لیزر آلا، تمام ژل‌های  لب توسط متخصصین پوست دارای گواهی انجام می‌شود تا از نتایج طبیعی با حداقل خطر اطمینان حاصل شود.

حرکت ژل لب چگونه ایجاد می‌شود؟

حرکت ژل  همیشه یک عارضه جانبی فوری نیست، زیرا ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد.حرکت ژل لب زمانی اتفاق می‌افتد که داروی تزریقی، از محل تزریق دور شده و ناخواسته در ناحیه دیگری از لب یا دهان قرار می‌گیرد. پس از انجام این کار، نتایج می توانند غیر طبیعی و نامتقارن به نظر برسند. رایج ترین نوع ژل لب مورد استفاده اسید هیالورونیک (HA) است، ماده ای که به طور طبیعی در بدن وجود دارد.

اگرچه حرکت ژل لب غیر معمول است، اما ممکن است رخ دهد. احتمال حرکت ژل لب به طور قابل توجهی به عوامل خارجی مانند دوز و تجربه پزشک بستگی دارد. متأسفانه، در حال حاضر هیچ راهی برای تعیین اینکه آیا فردی در خطر حرکت ژل لب قرار دارد یا خیر وجود ندارد، بنابراین تحقیق در مورد نوع تزریق، درک خطرات و بحث در مورد گزینه های خود با یک انژکتور واجد شرایط ضروری است. کسانی که در گذشته تزریق لب داشته اند نیز باید لب های خود را تحت نظر داشته باشند و هرگونه تغییر غیرعادی در شکل یا اندازه را به متخصص پوست خود گزارش دهند.

بیشتر بخوانید : عوامل موثر در ماندگاری ژل لب

چه عواملی باعث حرکت ژل لب می‌شود؟

چه عواملی باعث حرکت ژل لب می‌شود

این مشکل می‌تواند توسط عوامل متعددی ایجاد شود، از جمله:

 

مقدار مصرف: مصرف بیش از حد پرکننده لب یا دوز نادرست می تواند منجر به مهاجرت شود، زیرا دارو از محل مورد نظر دور می شود. به همین دلیل مهم است که یک متخصص پوست واجد شرایط را انتخاب کنید که با تزریق فیلر لب آشنا باشد و تجربه داشته باشد. دوز به نتیجه مورد نظر فرد بستگی دارد و متخصص پوست شما باید در مورد نتیجه و خطرات احتمالی صادقانه و صریح باشد.

برند فیلر: فیلرهای لب بسیار زیادی در بازار وجود دارد و همه آنها کیفیت یکسانی ندارند. برندهای کمتر شناخته شده اغلب کمتر مورد تحقیق و آزمایش قرار می گیرند و می توانند به نتایج ضعیفی مانند مهاجرت پرکننده و سایر نتایج غیرطبیعی منجر شوند. مارک های مورد تایید FDA مانند Restylane Kysse و Juvederm پرکننده های لب ایده آل هستند.

دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعد از تزریق: بیمارانی که دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعدی را دنبال می‌کنند، معمولاً نتایج بهتر و طولانی‌تری را در مقایسه با افرادی که این کار را انجام نمی‌دهند، می‌بینند. بهبودی مناسب کلید یک ظاهر طبیعی و زیبا است و پیروی از دستورالعمل‌های مناسب می‌تواند به میزان قابل توجهی بر بهبودی شما تأثیر بگذارد و به طور بالقوه عوارض جانبی مانند مهاجرت پرکننده لب را کاهش دهد.

تجربه: تزریق لب نیاز به دقت دقیق برای دوز و تکنیک تزریق دارد. قرارگیری مناسب برای نتایج طبیعی و براق بسیار مهم است. کار با یک متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره می تواند به کاهش خطر روش های نادرست قرار دادن و تزریق که می تواند منجر به پرکننده لب شود، کمک کند.

بیشتر بخوانید: علت زود جذب شدن ژل لب

چگونه از حرکت ژل لب جلوگیری کنیم؟

چگونه از حرکت ژل لب جلوگیری کنیم

 

چند دلیل وجود دارد که چرا حرکت ژل لب رخ می‌دهد و چه چیزی باعث آن می‌شود، و با این دلایل راه حل هایی برای جلوگیری از خطر حرکت ژل  هنگام دریافت فیلرهای پوستی وجود دارد.

هنگامی که نواحی لب و پوست بیش از حد با فیلرهای پوستی پر می‌شود، این می تواند باعث حرکت ژل شود. سرریز ژل  تمایل دارد به سایر نواحی صورت شما نشت کند. بنابراین، بسیار مهم است که شما و پزشک مسئول تزریق فیلر، مقدار ژل  را که به لب‌هایتان تزریق می‌شود، پیگیری کنید. علاوه بر این، باید اطمینان حاصل کنید که اگر قبلاً مقداری از فیلر در ناحیه صورت خود دارید که بیشتر از آن استفاده می شود، به پزشک خود اطلاع دهید.

اگر پس از انجام تزریق ژل بافت نرم، دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعد از پزشک خود را رعایت نکنید، در نتیجه حرکت ژل  ممکن است رخ دهد. تزریق فیلر پوستی می‌تواند یک عمل شکننده باشد، و اگرچه پزشک شما مسئولیت تزریق را بر عهده دارد، شما باید کمی تلاش کنید تا درمان موفقیت‌آمیز باشد و اطمینان حاصل شود که ژل های تزریقی به طور کامل بهبود می‌یابند.

برای خدمات دیگر و تزریق ژل لب در کرج با آلا کلینیک در تماس باشید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب