مزایا بوتاکس مصپورت

مزایا بوتاکس مصپورت – قیمت بوتاکس مصپورت – ماندگاری

مزایا بوتاکس مصپورت

بوتاکس مصپورت یکی از بوتاکس‌های تولید داخلی با قیمت بسیار مقرون به صرفه نسبت به دیگر بوتاکس ها می‌باشد و دارای محبوبیت زیادی است یکی از دلایل محبوبیت این بوتاکس این  است که عوارضی ندارد و ماندگاری طولانی مدتی دارد. در ادامه مزایا بوتاکس مصپورت ، عوارض بوتاکس مصپورت ، قیمت بوتاکس مصپورت و ماندگاری بوتاکس مصپورت را  در کرج بررسی می‌کنیم با آلا کلینیک کرج همراه باشید..

بوتاکس مصپورت در کرج

بوتاکس مصپورت یکی از بهترین بوتاکس‌های تولید داخلی که برای از بین بردن چین و چروک های زیر چشم، پیشانی، گوشه چشم و.. دیگر نواحی تزریق و استفاده می‌شود. همچنین از این بوتاکس برای زیربغل و کف دست نیز می‌تواند استفاده کرد که سبب پیشگیری از تعریق می‌گردد. بوتاکس یک ماده تزریقی جوان کننده پوست است که به طور موقت ظاهر چین و چروک های پویا ایجاد شده در اثر حرکات مکرر عضلات صورت مانند خندیدن، اخم کردن، و چشمک زدن را کاهش میدهد. برخی از پزشکان نیز از آن برای درمان چشم های کلاه دار و سایر نگرانی های مربوط به پیری استفاده می‌کنند.

مزایا بوتاکس مصپورت

انجام بوتاکس برای سلامت و اعتماد به نفس شما ارزش زیادی دارد. در اینجا یک مرور کلی از مزیت بوتاکس مصپورت وجود دارد که نشان میدهد چرا این یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

  • کاهش چین و چروک و خطوط : بوتاکس مصپورت یک درمان قدرتمند است که ظاهر چین و چروک و خطوط ریز را کاهش داده و از ایجاد چین و چروک‌های جدید جلوگیری می‌کند. این کار را با فلج کردن موقت عضلات هدف در صورت انجام می دهد و از انقباض آنها جلوگیری می کند.
  • روش غیر تهاجمی : در مقایسه با روش‌های زیبایی تهاجمی‌تر مانند لیفت صورت، تزریق بوتاکس روشی بسیار ساده‌تر با خطر کمی است. متخصصان پوست از یک سوزن نازک برای تزریق مقادیر ریز سم بوتولینوم به پوست یا ماهیچه ها استفاده می‌کنند. بسیاری از بیماران در حین عمل احساس ناراحتی کمتری می‌کنند و قبل از آن فقط کمی بی حسی پوست مورد نیاز است. در برخی موارد، کبودی کوچک ممکن است رخ دهد، اما در عرض چند روز از بین میرود
  • کاهش تعریق اضافی : هایپرهیدروزیس، که اغلب به عنوان تعریق بیش از حد شناخته می‌شود، وضعیتی است که میتواند به طور قابل توجهی بر کیفیت زندگی فرد تأثیر بگذارد. بیشتر در زیر بغل، ناحیه کشاله ران، دست ها و پاها بروز می‌کند. بسیاری از مردم آن را از نظر اجتماعی شرم آور و منزوی میدانند.
  • نتایج سریع : نتایج حاصل از تزریق بوتاکس معمولاً تقریباً بلافاصله پس از تزریق مشاهده می‌شود. این باعث می شود که برای افرادی که می خواهند ظاهر خود را به سرعت بهبود بخشند گزینه ایده آلی است. معمولاً هرگونه عوارض جانبی بوتاکس مانند کبودی خفیف، تورم یا قرمزی بسته به شدت آن در عرض چند ساعت یا چند روز از بین می‌رود.
  • تولید ایران : این بوتاکس در ایران تولید می‌شود و هیچ نمونه ای خارجی ندارد. بوتاکس مصپورت یکی از بهترین  بوتاکس ها در مقایسه با دیگر بوتاکس ها می‌باشد به دلیل اینکه هیچ نوع عوارضی ندارد و در عین حال ماندگاری خیلی خوبی دارد.

ماندگاری بوتاکس مصپورت

پس از تزریق بوتاکس مصپورت 3 الی 10 روز طول زمان می‌برد که اثر بخشی بوتاکس را مشاهده کنید. به طور کلی میتوان گفت ماندگاری بوتاکس مصپورت بین  4 تا 6 ماه است. به یاد داشته باشید که ماندگاری بوتاکس  به عامل های مختلفی بستگی دارد از جمله عوامل دیگری محل تزریق، نحوه تزریق، و دیگر مراقبت‌ های قبل و بعد از تزریق بوتاکس. یک نکته دیگر راجب تزریق بوتاکس این است که بعد از 14 روز نیازمند ترمیم است و بهتر است برای ترمیم پیش دکتر متخصص خود بروید که به طور کامل بررسی کند.

چه زمانی بوتاکس مصپورت تزریق کنیم ؟

بوتاکس مصپورت همانند دیگر بوتاکس ها  عمل می‌کند و  سبب از کار افتادن عضلات می‌شود  و چین و چروک های صورت و اطراف چشم و پیشانی را از بین می‌برد.  بهترین زمان برای تزریق  بوتاکس مصپورت و دیگر بوتاکس ها زمانی می‌باشد که  چین و چروک روی صورت و اطراف چشم  خیلی عمیق نشده باشند و کم کم در حال نمایان شدند هستند. در این زمان بهتر است که برای تزریق بوتاکس اقدام کنید تا بوتاکس شما اثربخشی بهتری داشته باشد.

عوارض بوتاکس مصپورت

عوارض بوتاکس مصپورت

بوتاکس مصپورت به طور کلی عوارضی ندارد و یکی از بهترین نوع بوتاکس ها می‌‌باشد. اما بعد از تزریق یک سری عوارض کوتاه مدت پیش می‌آید که این عوارض بین 24 الی 48 ساعت به طور کل از بین می‌روند. برخی از این عوارض عبارتند از :

  • ایجاد ورم در ناحیه تزریق
  • بروز قرمزی، یا راش پوستی در ناحیه تزریق یا اطراف آن
  • احتمال سرگیجه و یا  سردرد
  • احتمال حالت تهوع

تمامی این علائم بعد از 24 ساعت الی  48 ساعت می‌بایست از بین بروند در غیر این صورت حتما به پزشک مراجعه کنید.

قیمت بوتاکس مصپورت در کرج

قیمت بوتاکس مصپورت در کرج در آلا کلینیک  900.000 هزار تومان می‌باشد.

برای انجام دیگر خدمات زیبایی و مشاوره می‌توانید با آلا کلینیک کرج یکی از بهترین و مجهز ترین کلینیک‌ها در تماس باشید.

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب