بوتاکس در کرج

بهترین نقاط تزریق بوتاکس

بهترین نقاط تزریق بوتاکس

جلوگیری از روند پیر شدن و از بین بردن چین و چروک ها از مواردی است که انسان ها همواره به دنبال آن می‌باشند. یکی از کارهایی که برای از بین بردن چین و چروک ها و جوان تر شدن می توان انجام داد بوتاکس است. در ادامه بوتاکس در کرج ،بهترین نقاط تزریق بوتاکس و مدت زمان ماندگاری را به طور کامل تری در آلا کلینیک بررسی می کنیم.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک ترکیب از سمی با نام بوتولینوم است. این دارو تزریقی بوده و با وارد شدن زیر پوست چین و چروک ها را به طور کامل از بین می‌برد. نحوه عملکرد این سم در بدن اینگونه هستش که عضلات زیرین پوست را فلج می کند در نتیجه چین چروک های آن ناحیه از بین می روند.

جالب است که بدانید استفاده از سم بوتولینوم برای اولین بار در سال 1980  میلادی توسط یک پزشک کانادایی کشف شد. در ابتدا این سم برای بیماری های مثل میگرن های بسیار وخیم استقاده می شد. این پزشک متوجه شد که بیمارانی که از این سم برای درمان استفاده کرده اند خطوط اخم آن ها از بین رفته و پوست شاداب تری نیز دارند.

بهترین نقاط تزریق بوتاکس کدام قسمت است؟

بهترین-نقاط-تزریق-بوتاکس-کدام-قسمت-است؟.

می توان گفت بوتاکس در اکثر قسمت های صورت مورد استفاده قرار میگیرد تزریق بوتاکس در کلینیک الا در کرج  انجام می گیرد به طور کلی تر عبارت می باشند از:

پیشانی:

مغز انسان به وسیله عصب یک سری سیگنال ها را ارسال می کند که سبب منقبض شدن می شود. تزریق بوتاکس در این قسمت موجب قطع شدن سیگنال ها شده در نهایت پوست صاف می شود و خط اخم از بین می‌رود.

 بوتاکس ابرو:

خط اخم میان دو ابرو سبب می شود چهره خسته به نظر برسد بوتاکس این خط را از بین می برد.  با بوتاکس در این قسمت پوست دیگر توانایی انقباض ندارد و چروک دیگر ایجاد نمی شود.

بوتاکس اطراف چشم: 

با بالا رفتن سن  در اطراف چشم چین و چروک ایجاد می شود برای رفع این چروک ها پیشنهاد می شود که از بوتاکس استفاده کنید

بوتاکس گردن:

  دلایل گونانی از جمله افزایش سن و بیماری های ژنتیکی می تواند سبب شل شدن پوست گردن و ایجاد چین و چروک در این ناحیه شود. یکی از بهترین راه ها برای درمان این قسمت استفاده از بوتاکس می باشد.

بوتاکس خطوط اطراف دهان:

با روند افزایش سن سفت بودن پوست به دلیل تجزیه شدن کلاژن ها از بین می‌رود و پوست نیز حالت دهیدراته می گیرد و همین موضوع سبب خط و خطوط در اطراف دهان می شود که بوتاکس به از بین بردن این خط و خطوط کمک می‌کند.

بوتاکس زیر بغل:

یکی دیگر از نواحی که می‌توان بوتاکس تزریق کرد زیر بغل می باشد. تزریق بوتاکس در این قسمت از تعرق زیاد جلوگیری می کند. همچنین سازمان دارو و غذا بوتاکس زیر بغل را نیز تایید کرده است. 

بوتاکس کف دست:

عرق کردن کف دست یکی از مواردی است که اکثر اوقات ژنتیکی بوده و گاهی به دلیل استرس زیاد ایجاد می شود. تزریق بوتاکس در این قسمت با غرفعال کردن غدد متحرک از عرق کردن جلوگیر می‌کند.

مناطق ممنوع تزریق بوتاکس

مناطق-ممنوع-تزریق-بوتاکس

تزریق بوتاکس یک کار بسیار حساس و کاملا تخصصی می باشد. با وجود اینکه قسمت هایی از صورت جهت تزریق بوتاکس توصیه می‌گردد، بعضی از نواحی دیگر به دلایل گوناگون جهت تزریق ممنوع بوده و توصیه نمی‌شود که این نواحی را در ادامه شرح می دهیم.

بالای چشم

 در اطراف چشم می‌توان بوتاکس انجام داد ولی قسمت بالایی چشم یکی از نقاط حساس به شمار می ‌آید. برخی از افراد در این قسمت برای رفع افتادگی پلاک تزریق انجام می دهند اما گزینه مناسبی به دلیل حساس بودن زیاد نمی‌باشد. تزریق در این قسمت عوارض زیادی دارد که عبارت می باشند از : درد، خشک شدن چشم، تحریک چشم ها، تغییرات در بینایی و…

استخوان دهان 

 یکی دیگز از نقاط ممنوع برای تزریق بوتاکس استخوان دهان و فک می باشد. به این علت که  در این نواحی نیز پوست بسیار حساس است . اگر در این قسمت ها بوتاکس انجام شود احتمال زیاد مشکلاتی در دهان ایجاد می شود و همچنین ممکن است تکلم به مشکل بخورد.

زیر چشم

تزریق در ناحیه زیری چشم نیز  نیازمند دقت و احتیاط فراوان می باشد. به این علت که  عضله های زیر چشم  حرکات پلک پایین را دارند و به نوعی کنترل می کنند. تزریق در این ناحیه امکان دارد سبب شود  عضله کنترل کننده پلک پایین فلج گردد و مشکلات بینایی برای فرد ایجاد نماید.

به همین علت تزریق بوتاکس زیر چشم اصلا توصیه نمی شود و  اگر میخواهید تزریق نیز انجام دهید نیازمند یک متخصصی بسیار با تجربه و احتیاط بالا است.

مدت زمان انجام  و ماندگاری بوتاکس

بعد از انجام و تزریق بوتاکس حدود 10 الی 15 روز طول میکشد  که بوتاکس نتیجه خود را نشان دهد. ماندگاری اثر بوتاکس به عوامل گوناگونی مختلفی بستگی دارد. اما به طور کل ماندگاری تزریق سم بوتولینوم از ۴ تا ۶ ماه است. همچنین به عوامل زیر نیز بستگی دارد.

  • عمق چین و چروک
  • سن فرد
  • نوع پوست و میزان ترشح استیل کولین

برای مشاوره و تزریق بوتاکس در کرج با آلا کلینیک همراه باشید.

 اطلاعات تماس

 آدرس: فلکه اول گوهردشت،برج پارمیدا،طبقه دوم،واحد 201

02634093136

02634093135

09352500847

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب