لیفت پلک در کرج

برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت تماس بگیرید

لیفت پلک در کرج

چشم ها همیشه به عنوان زیباترین عضو بدن شناخته می شوند. کوچکترین ایراد در چشم ها سبب می شود که افراد سریعا به فکر ترمیم آن ایراد بر آیند. با بالا رفتن سن نیز تغییرات بسیاری بر روی چشم ها صورت می پذیرد .در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که لیفت پلک چیست، چگونه عمل می‌کند و چه استفاده‌هایی دارد. همچنین در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی لیفت پلک در کرج با شما صحبت کنیم.پس با ما همراه شوید.

مرکز لیفت پلک در کرج

جهت مشاوره در رابطه با لیفت پلک در کرج ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

لیفت پلک در کرج
لیفت پلک در کرج

لیفت پلک چیست ؟

در برخی مواقع بیماری های متابولیکی سبب می شوند که در چشم های افراد تغییرات گسترده ای ایجاد شود. یکی از این بیماری ها که تاثیرات گسترده ای بر روی چشم ها خواهد داشت کم کاری و یا پرکاری در تیروئید خواهد بود. پف پلک ها سبب می شوند که چشم ها جذابیت و زیبایی خود را از دست بدهند همچنین افتادگی پلک ها تاثیر بسزایی بر روی نقش چشمها در زیبایی صورت خواهند داشت.

پزشکان ما با بهره گرفتن از زیبایی شناسی قدمی بزرگ در جهت رفع این مشکل برداشته اند. آنها با استفاده از روشی به نام لیفت پلک و یا همان اصطلاح پزشکی بلفاروپلاستی می توانند این مشکلات را به طور کامل از بین ببرند.

آنها با استفاده از روش های بسیار مهمی در علم پزشکی اقدام به برداشتن پوست های اضافی در ناحیه چشم ها می کنند که این عمل از ظرافت بسیار بالایی برخوردار می باشد. لیفت پلک امروزه در کشور ما دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد که با مراجعه به متخصصان ما در جهت برگشت زیبایی و جوانی خود گام بر می دارند.

لیفت پلک بدون جراحی امکان پذیر است

برای لیفت پلک از روش بلفاروپلاستی غیر جراحی، یعنی از جراحی نرم با PlexR® استفاده می شود که یک نوآوری انقلابی و اختراع شده است و مرز جدید و هیجان انگیزی را در زمینه زیبایی شناسی پزشکی باز می کند. بیو فاروپلاستی غیر جراحی و بدون برش، بدون برداشتن پوست یا چربی اضافی و بدون اصلاح عضله دور شکاف پلک انجام می شود. این فرایند کمک می کند تا از تمام خطرات ذاتی مداخلات جراحی سنتی جلوگیری شود.

روش  PlexR

PlexR®، دستگاهی است که پلاسما را تشکیل می دهد تا پوست اضافی را تحریک کند. این انرژی تنها بر روی سلول های سطحی پوست تحمیل می شود بدون اینکه تحت تاثیر بافت های عمیق قرار بگیرد، بنابراین بلافاصله پس از درمان، لیفت پلک به طور کاملا انعطاف پذیری  حرکت می کند.نتیجه این نوع از لیفت پلک ،کاهش فوری پوست اضافی در پلک بالا یا پایین و همچنین کاهش پوست اضافی در ناحیه خارجی اطراف چشم است. مزایا نیز بهبود خطوط  در گوشه چشم و گونه است.

این تکنیک بلفاروپلاستی به عنوان “یک تکنیک پویا” تعریف شده است، زیرا بیمار را قادر می سازد از از باز کردن و بستن چشمهایشان در طول درمان لیفت پلک استفاده کنند. یک جلسه معمولا بیش از 30 دقیقه طول می کشد و بعد از 3 تا 7 روز، کراک های کوچک نقطه ای مانند کم کم از بین  خواهند رفت.

با توجه به ماهیت و گسترش پوست و مناطق لیفت پلک، شما ممکن است بین 1 تا 3 درمان، از 4 تا 6 هفته فاصله نیاز داشته باشید.بیماران پس از درمان ممکن است بعضی از عوارض مانند تورم و درد در ناحیه تحت درمان را تجربه کنند. هر گونه پوسته باقی مانده در ظرف 7 روز ناپدید می شود.

روش blepharoplasty  

در طی روند جراحی پلک (همچنین به عنوان لیفت پلک یا بلفاروپلاستی نامیده می شود)، حاشیه پلک ها را کاهش می دهند و پوست اضافی را از پلک های فوقانی را برمی دارند. این عمل معمولا به دلایل زیبایی صورت می گیرد. لیفت پلک همچنین  یک راه موثر برای بهبود دید در افراد مسن است که پلک های افتاده بالای چشم  به دید آنها آسیب می رساند.

این روش اغلب به همراه روش های دیگر مانند لیزر تزریق، تزریق پرکننده یا بالابر پیشانی انجام می شود. در روند بالا رفتن سن پوست، پوست به تدریج خاصیت الاستیک خود را از دست می دهد. کمبود الاستیسیته به علاوه کشش مداوم از جاذبه، سبب ایجاد پوست بیش از حد افتاده در پلک های فوقانی و پایین می شود.

پوست بیش از حد در پلک پایین تر باعث ایجاد چین و چروک پوست می شود. در پلک های فوقانی، یک پوست اضافی از پوست می تواند بر روی مژه ها بیفتد و دید را مختل کند.

لیفت پلک در کرج
لیفت پلک در کرج

کلینیک لیفت پلک در کرج

مزایای عمل زیبایی لیفت چشم

جوان‌سازی چهره

اگر لیفت صورت به خوبی انجام شود می‌تواند چهره را تا حد زیادی جوان کرده، ماهیچه‌های صورت را سفت کرده، پوست را نرم کرده و خطوط چهره را جذاب‌تر و زیباتر کند. هدف جراحی لیفت صورت یکسان‌سازی چهره افراد نیست بلکه هدفش جوان‌تر کردن صورت و چهره هر فرد متناسب با خودش است.

درمان افتادگی و شُلی پوست

یکی از اهداف شناخته شده عمل لیفت صورت درمان افتادگی، شُلی و پژمردگی پوست است. دکتر با برداشتن پوست‌های اضافه می‌تواند غبغب، پوست پژمرده اطراف چشم‌ها و به طور کلی پیری پوست را درمان کند. گرچه که این بخش از جراحی لیفت صورت یکی از مهمترین بخش‌های آن است اما جراحان به این نتیجه رسیده‌اند که کشیدن پوست همراه با ترمیم ساختارهای زیرین صورت، نتایجی بهتر و طبیعی‌تر را در پی داشته و ظاهری جوان‌تر برای داوطلب ایجاد می‌کند.

بهبود خطوط چهره

بر خلاف تکنیک‌های قدیمی لیفت صورت که پیچیدگی کمتری داشته و فقط لایه سطحی پوست را می‌کشیدند، تکنیک‌های جدید ساختارهای زیرین صورت یا SMAS (سیستم عضلانی آپونوروتیک سطحی) را نیز کشیده و لیفت می‌کنند.

با بالا رفتن سن پوست شُل شده و قابلیت ارتجاعی آن از بین می‌رود در نتیجه چربی گونه و دیگر ساختارهای صورت نیز شُل شده و افتادگی پیدا می‌کنند. امروزه جراحان پیش از کشیدن لایه سطحی پوست ابتدا این ساختارهای زیرین صورت را بازآرایی کرده و پیکربندی آن‌ها را جوان‌تر می‌کنند.

این کار باعث می‌شود که تنش کمتری برای پوست ایجاد شده و ماندگاری نتایج لیفت صورت بیشتر شود. بنابراین یکی از مزایای لیفت صورت مدرن بازیابی و جوان‌سازی پیکربندی ماهیچه‌های صورت، چربی صورت و بافت‌های پیوندی است. با تکنیک‌های جدید لیفت صورت دیگر شاهد نتایج و خطوط چهره غیرطبیعی نخواهید بود.

امروزه جراحان پلاستیک می‌توانند ساختارهای زیرین صورت را با دقت بسیار زیادی بازیابی و پیکربندی کرده و خطوط چهره‌ای جذاب ایجاد کنند. به علاوه می‌توان برای درمان غبغب، گردن‌های گوشتالو و یا درمان نواحی دیگر در کنار لیفت صورت از لیپوساکشن صورت نیز استفاده کرد.

بهترین کلینیک لیفت پلک در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر لیفت پلک در کرج دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

لیفت پلک در کرج
لیفت پلک در کرج

عوارض عمل زیبایی لیفت چشم

واکنش‌های موقت بیهوشی

ممکن است برخی افراد پس از عمل لیفت و با از بین رفتن اثر بیهوشی کمی دچار حالت تهوع، سرگیجه و لرز شوند. این علائم متداول هستند و احتمال خطرناک بودن آن‌ها بسیار کم است.

درد

جراحی لیفت صورت یک عمل بزرگ است و احساس درد و حساس شدن صورت پس از عمل یک امر طبیعی است. به طور کلی دردهای پس از عمل بسیار مختصر هستند و در صورتیکه درد شدید و یا افزایش درد غیرطبیعی داشتید باید دکتر را در جریان بگذارید.

کبودی

اکثر افراد پس از لیفت صورت کمی کبودی را مخصوصاً در اطراف چشم‌ها تجربه خواهند کرد. این عوارض جانبی معمولاً ظرف چند هفته از بین خواهد رفت. در صورت از بین نرفتن کامل کبودی پس از دو هفته می‌توانید از آرایش برای پنهان کردن اثر آن استفاده کنید. البته پیش از استفاده از لوازم آرایشی باید تاییدیه دکتر را گرفته باشید.

ورم

ورم معمولاً با کبودی همراه است، عموماً الگوی مشابهی دارد و در چند هفته اول پس از عمل لیفت از بین خواهد رفت. با این وجود اگر ورم شدید باشد ناگهان ظاهر شده و با قرمزی و رنگ‌پریدگی پوست همراه خواهد بود، دراین صورت باید فوراً دکتر را درجریان بگذارید.

اِسکار (اثر زخم)

اِسکارها معمولاً قابل مشاهده نیستند اما باید بدانید که امکان بدتر شدن اِسکارها پیش از بهبودی کامل وجود دارد. ممکن است در مراحل اولیه بهبودی اِسکارهای جدید حتی در صورت پوشیده شدن در زیر موها قابل مشاهده باشند.

بی‌حسی موقتی

برخی افراد پس از جراحی لیفت صورت دچار بی‌حسی می‌شوند. این عارضه می‌تواند نشانه آسیب وارد شدن به رشته‌های عصبی باشد اما عارضه‌ای موقتی و گذراست و در چند هفته اول پس از عمل لیفت رفع خواهد شد. با این وجود در صورتی که دچار بی‌حسی صورت هستید باید به دکتر اطلاع دهید.

کُند بودن روند بهبودی

ممکن است روند بهبودی برای برخی افراد طولانی‌تر شود. رنگ‌پریدگی موقت پوست، کبره بستن اطراف زخم‌ها و بسته شدن آرام زخم‌ها عوارضی هستند که در افراد سیگاری شدید‌تر است.

ماندگاری و نتایج عمل لیفت چشم

نوع پوست و سن بر روی نتایج لیفت چشم تاثیر می‌گذارد، بنابراین جهت برآوردن کردن انتظارات خود باید به دکتر شایسته و مجرب مراجعه کنید. باید توجه داشته باشید که به وجود آمدن اِسکار (اثر زخم) در برخی نقاط اجتناب ناپذیر است، البته دکتر سعی می‌کند تا جایی که می‌تواند اثر اِسکار را نامحسوس کند.

زمانی که ورم کاهش پیدا کرد و صورت بهبود یافت تازه می‌توانید نتایج کامل و بلند مدت لیفت چشم را مشاهده کنید. ممکن است برخی افراد پس از جراحی لیفت چشم کمی دچار ناامیدی و افسردگی شوند چون پدیدار شدن نتایج مثبت عمل چندین هفته طول می‌کشد.

کبودی، پُف کردن صورت و دیگر عوارض منفی که موقتی هستند باعث می‌شوند که در همان ابتدا نتوان تاثیرات عمل را مشاهده کرد، در نتیجه همین امر دوره نقاهت را برای داوطلب سخت می‌کند. اِسکارها به مرور زمان محو خواهند شد. اکثر افراد پس از سه هفته می‌توانند شاهد بهبود ظاهر خود و پدیدار شدن نتایج لیفت چشم باشند.

لیفت پلک در کرج
لیفت پلک در کرج

هزینه لیفت پلک در کرج

جهت مشاوره در رابطه با لیفت پلک در کرج و هزینه آن ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب