تزریق آنزیم بینی در کرج

تزریق آنزیم بینی در کرج

تزریق آنزیم بینی در کرج

امروزه برای کوچک کردن بینی روش های مختلفی وجود دارد اما یکی از روش های نوین و پرطرفداری که بیشتر برای بینی های گوشتی کاربرد دارد تزریق آنزیم می باشد. در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که تزریق آنزیم بینی در کوچک شدن بینی تاثیر دارد؟ همچنین درباره یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی تزریق آنزیم بینی در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

تزریق آنزیم بینی در کرج
تزریق آنزیم بینی در کرج

 

تزریق آنزیم بینی

امروزه برای کوچک کردن بینی روش های مختلفی وجود دارد اما یکی از روش های نوین و پرطرفداری که بیشتر برای بینی های گوشتی کاربرد دارد تزریق آنزیم است.دقت داشته باشید که تزریق آنزیم با تزریق کورتن متفاوت است.

یکی از راه های مدرن و امن برای کوچک کردن بینی گوشتی، تزریق آنزیم هیالاز و بلورهای هیدروکسی آپاتیت کلسیم است. تزریق آنزیم نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و بی‌حسی موضعی برای آرامش بیمار و برطرف کردن درد کفایت می کند.

روند تزریق آنزیم با ضدعفونی ناحیه تحت درمان شروع می شود سپس مقدار مشخصی آنزیم تزریق می شود. این تزریق با توجه به نیاز بیمار و نتیجه درخواستی، بین ۲ تا ۶ جلسه انجام می شود که در فواصل ۱ تا ۲ هفته برنامه ریزی می شوند. البته در جلسه اولیه مشاوره و معاینه، تعداد تزریق های مورد نیاز توسط پزشک ماهر تعیین می شوند.

تزریق آنزیم برای کوچک کردن بینی گوشتی نتیجه دائمی دارد مگر اینکه بر اثر بارداری یا چاقی، بینی به فرم اولیه خود بازگردد که شانس این اتفاق ۲۰ درصد است و با انجام فقط یک جلسه تزریق مجدد آنزیم، بینی دوباره کوچک می شود.

تزریق آنزیم بینی در کرج
تزریق آنزیم بینی در کرج

نحوه انجام و عملکرد تزریق آنزیم

در این روش از آنزیم هیالیز برای کوچک کردن بینی استفاده می شود.

برای انجام این روش نیازی به بیهوش نمودن فرد نبوده و تنها برای به حداقل رساندن درد ناشی از تزریق آنزیم از بی حس نمودن ناحیه کمک گرفته می شود و سپس پزشک اقدام به تزریق آنزیم می نماید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق آنزیم

باید بگوییم که تعداد جلسات برای هر فرد متفاوت بوده و بین 2 تا 6 جلسه می باشد که این جلسات با فاصله 1 تا 2 هفته از هم انجام می شوند.

میزان ماندگاری روش کوچک کردن بینی با آنزیم

نتایج به دست آمده از این روش در اغلب افراد ماندگار و دائمی بوده و تنها ممکن است در برخی از افراد و به دلیل افزایش وزن بیش از حد یا بارداری بینی به حالت اولیه باز گردد که در این صورت با یک جلسه تزریق آنزیم ، بینی مجدداً کوچک خواهد شد.

تزریق آنزیم بینی در کرج
تزریق آنزیم بینی در کرج

کلینیک تزریق آنزیم بینی در کرج

کلینیک آلا

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

مراقبت های کوچک کردن بينی با آنزيم

مراقبت های قبل از تزریق از مواردی است که هر فرد باید آن را انجام دهد؛ چراکه باعث می شود نتیجه ی بهتری حاصل گردد و میزان عوارض ناشی از این عمل به حداقل می رسد. نمونه ی آن نشان دادن سوابق پزشکی به پزشک است. هم چنین آزمایشاتی که پزشک به شما گفته را باید انجام دهید. در مواردی هم قبل از عمل باید رژیم غذایی را تغییر دهید تا بعد از عمل ناراحتی حس نکنید.

مراقبت های پس از عمل هم وجود دارد که هر فرد باید به آن توجه نماید. ۱) از لمس و فشردن بینی خود خودداری نمایید. ۲) به مدت ۲۴ ساعت به بینی خود آب نزنید. ۳) به مدت ۲ هفته پس از آخرین جلسه ی تزریق، ۸ ساعت در روز از چسب بینی استفاده کنید. ۴) داروهای تجویز شده را سر وقت میل نمایید. ۵) طبق زمان بندی تعیین شده، در جلسات خود حضور داشته باشید.

مراقبت‌ های بعد از کوچک کردن بينی با آنزيم

-پس از تزريق آنزيم جهت کوچک کردن بینی از ماساژ دادن بینی خودداری کنید.
-جلسات معاینه را به طور مرتب بروید.
-از جلسه دوم تا 2 هفته بعد از آخرین جلسه تزریق در شبانه روز 8 ساعت از چسب بینی استفاده کنید.
-از زدن آب به ناحیه تزریق آنزیم تا 24 ساعت جدا خودداری کنید.

تزریق آنزیم بینی در کرج
تزریق آنزیم بینی در کرج

تزریق آنزیم هیالاز به بینی

هیالورونیدازها خانواده ای از آنزیم ها هستند که باعث تخریب اسید هیالورونیک (HA)  یا هیالورونان، می شوند و در سال ۱۹۷۱ یکی از اولین کسانی که این آنزیم را شناخت کارل مایر بود. کارل مایر، انواع مختلف این آنزیم را در سه گروه مجزا طبقه بندی کرد و نوع اول هیالاز پستانداران، نوع دوم هیالاز کرمهای حلقوی و نوع سوم هیالاز باکتریها بودند. با کاتالیز وهیدرولیزهیالورونان ، که یک ترکیب دهنده ماتریکس خارج سلول است، هیالورونیداز ویسکوزیته هیالورونان را کاهش داده و از این طریق نفوذپذیری بافت را افزایش می دهد پس بنابراین می توان از این آنزیم  برای سرعت بخشیدن به پراکندگی و ورود بافتی داروهای دیگری استفاده کردهمچنین هیالورونید از توسط جراحان پلاستیک و متخصصین پوست مورد استفاده قرار می گیرد تا اثرات تزریق اسید هیالورونیک را که به عنوان فیلرهای بافتی مورد استفاده قرار گرفته و بیمار ناراضی است یا عارضه ناخواسته ای ایجاد شده باشد کم گردد.

هزینه تزریق آنزیم بینی در کرج

تعیین هزینه تزریق آنزیم بعد از معاینه و بررسی بیمار و با توجه به میزان آنزیم مصرفی و غیره تعیین می گردد.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب