لاغری غبغب در کرج

لاغری غبغب در کرج

لاغری غبغب در کرج

وقتی صحبت از پیری می شود ناحیه غبغب و گردن اولین مناطقی هستند که نشانه های افزایش سن را نمایان می سازند. در بعضی موارد چربی های صورت بیشتر زیر گلو تجمع می یابند. تجمع چربی های اضافه و ایجاد غبغب باعث تغییر فرم چهره می شود که در نتیجه فرد به فکر راه حل مناسب برای رفع غبغب می گردد. در این مقاله برای شما همراهان گرامی لاغری غبغب در کرج  را بررسی خواهیم کرد. با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

علل ایجاد غبغب چیست ؟

عوامل مختلفی در ایجاد غبغب موثر است که اصلی‎ترین دلیل آن پیری و کاهش کلاژن پوست است. کلاژن‌ پروتئینی در عمق پوست است که به بهبود زخم‌ها کمک می‌کند و باعث سرزندگی و طراوت پوست می‌شود. هر چه سن بالاتر می‌رود، حجم کلاژن نیز در بدن ما کمتر و کمتر مخواهد شد. با کم شدن میزان کلاژن، پوست رو به افتادگی می‌رود و چین و چروک پیدا می‌کند. در سنین بالای ۷۰ سال، پوست ما تقریبا ۸۰ درصد کلاژن خود را از دست می‌دهد و همین موضوع در ایجاد غبغب تاثیر زیادی دارد.

همچنین در سن بالا، پوست رو به خشکی و نازکی می‌رود و حفظ فرم آن بسیار دشوار می‌شود. هرچه پوست از مقاومت کمتری داشته باشد، در برابر نیروی جاذبه آسیب‌پذیرتر شده و به آرامی شروع به آویزان شدن می‌کند.

دلایلی که می‌تواند به ایجاد غبغب منجر شود شامل موارد زیر است:

  • آفتاب سوختگی
  • مصرف بیش از حد الکل
  • سیگار کشیدن
  • کم‌آبی مزمن یا شدید
  • استرس مزمن یا شدید
  • رژیم‎های غذایی کم آنتی اکسیدان
  • عدم مصرف چربی‎های مفید و سایر مواد مغذی ضروری
  • عادات شخصی فرد به گونه‌ای که بیش از حد از دهان و عضلات فک و صورت استفاده می‌کند. مثل اخم کردن مداوم، جویدن مرتب آدامس و صحبت طولانی مدت با تلفن همراه
  • مواد حساسیت‌زای پوستی، از آلودگی هوا گرفته تا مواد آرایشی
  • بهداشت نامناسب پوست
  • ورزش نکردن
  • ضربه فیزیکی یا آسیب به عضلات صورت، فک و پوست
  • سابقه خانوادگی
  • لاغری شدید یا سریع
  • بیماری شدید یا مزمن
لاغری غبغب در کرج
لاغری غبغب در کرج

چطور غبغب را از بین ببریم؟

روش های مختلفی برای از بین بردن غبغب وجود دارد. شما می توانید هم با روش های خانگی و انجام تمرینات غبغب خود را از بین ببرید و هم با کمک گرفتن از روش های لیزر و جراحی از شر این مشکل خلاص شوید. در ادامه به چند روش از بین بردن غبغب اشاره شده است.

 عقب جلو کردن فک پایین، بهترین ورزش برای از بین بردن غبغب

ورزش می تواند چربی اضافه را از بین ببرد و از همین رو برای رفع غبغب بسیار مؤثر و مفید است. برای انجام این تمرین باید سرتان را صاف و کمی متمایل به بالا بگیرید. حال همان طور که به روبرو نگاه می کنید، فک پایین را تا جایی که می توانید به سمت بیرون فشار دهید. برای آموزش تصویری از بین بردن غبغب به این روش نیز باید درست همانند تصویر عمل کنید. ۱۰ ثانیه در این وضعیت بمانید و بعد به حالت عادی برگردید. این حرکت را حداقل ۱۵ بار در روز تکرار کنید.

تمرین صورت ماهی بهترین روش از بین بردن غبغب

برای از بین بردن غبغب می توانید از تمرین صورت ماهی استفاده کنید. این تمرین موجب از بین رفتن چربی اضافه ناحیه صورت و کاهش غبغب می شود. برای این کار باید درست مثل زمان بچگی گونه های خود را داخل دهان جمع کنید و لب هایتان را مثل ماهی کنید. سعی کنید در این شرایط لبخند بزنید. هر بار ۵ ثانیه صبر کنید و سپس تا ۱۰ بار تمرین را تکرار نمایید.

روغن جوانه گندم: معجزه‌ای برای زیبایی

درمان خانگی دیگر برای از بین بردن غبغب و رفع آن، استفاده از روغن جوانه گندم است. ماساژ مداوم گردن و ناحیه غبغب با این روغن، پوست را سفت کرده و به مرور زمان غبغب را از بین می‌برد.

برای این کار کافی است مقدار از روغن جوانه گندم را کف دست خود ریخته و به مدت 10 تا 15 دقیقه با آن زیر چانه و غبغب را ماساژ دهید.

پیشنهاد ما این است که ماساژ برای رفع غبغب با این روغن را شب هنگام و قبل از خواب انجام دهید و اجازه دهید این روغن تا صیح روز بعد روی پوستتان باقی بماند. این کار را به طور منظم انجام دهید تا معجزه آن را در رفع غبغب و زیبایی گردنتان ببینید.

لاغری غبغب در کرج
لاغری غبغب در کرج

درمان قطعی و لاغری غبغب در کرج

به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. درمان های تهاجمی (جراحی لیفت غبغب)
  2.  غیر تهاجمی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که درمان را بدون جراحی انجام دهند تا با مشکلات ناشی از جراحی مواجه نشوند. روش های غیرتهاجمی رفع غبغب مزایایی دارند که اکثر افراد این روش را برای درمان انتخاب می کنند.

لاغری غبغب در کرج
لاغری غبغب در کرج

بیشتر بخوانید:

روش های لاغری غبغب در کرج بدون جراحی

از اثربخش ترین دستگاه ها و لیزرهای جوانسازی استفاده شده در روش های غیر تهاجمی رفع غبعب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اندولیفت
آر اف گرمایی سطحی
لیزرهای فرکشنال و سوزنی
مزوتراپی لیپولیتیک (مزولیپولیتیک)
لیفت غبغب با نخ

لاغری غبغب در کرج با مزوتراپی

رفع سلول‎های چربی تجمع یافته در ناحیه غبغب با استفاده از روش مزوتراپی نیز امکان پذیر است. مزوتراپی غبغب کم تهاجمی‎ تر از جراحی‎ های گفته شده است. در این روش ماده چربی‎ سوز طی چند جلسه متوالی در ناحیه تزریق می ‎شود و باعث کاهش و از بین رفتن سلول‎های چربی می ‎گردد. سلول‎های چربی متلاشی شده از طریق لنف از بدن خارج می‎ شوند.

احساس درد در مزوتراپی

با این حال که انجام مزوتراپی روش دردناکی نمی‎ باشد اما برای بعضی از افراد ممکن است احساس ناخوشایندی داشته باشد به همین جهت قبل از انجام تزریق حتما کل ناحیه غبغب با پماد بی‎ حسی کاملا بی ‎حس می‎ شود.

مدت زمان مزوتراپی غبغب

مشاهده نتیجه هر یک از جلسات مزوتراپی غبغب حدودا به یک ماه زمان نیاز دارد که معمولا در یک دوره 4 جلسه ‎ای به فاصله یک ماه انجام می ‎شود. مزوتراپی رفع غبغب به بهبود کیفیت بافت پوست آن ناحیه نیز کمک می ‎کند. بعد از انجام مزوتراپی غبغب بهتر است میزان آشامیدن آب را نسبت به قبل افزایش دهید.

لاغری غبغب در کرج
لاغری غبغب در کرج

لاغری غبغب در کرج با آر اف (RF)

ایجاد حرارت و فرستادن امواج رادیویی در ناحیه غبغب به جمع شدن و حذف چربی‎ های اضافی آن کمک می‏ کند. ما در کلینیک آتریسا برای استفاده از امواج فرکانس رادیویی، دو دستگاه آر اف میداس (با دو هندپیس مونوپلار و بای پلار) و دستگاه آر اف ونوس ویوا را تهیه کرده ‏ایم که با چند جلسه متوالی و هفتگی نتایج شگفت انگیز و کاملا موثری از این دستگاه ‎ها خواهید دید. این روش با استفاده از ژل اولتراسوند انجام می‏ شود تا امواج رادیویی به لایه چربی‏ های تجمع یافته در زیر سطح پوست برسد و آن‏ها را بر اثر حرارت تخریب کند و از بین ببرد.

مرکز لاغری غبغب در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط