رفع غبغب کرج

رفع غبغب کرج

رفع غبغب کرج

عوامل مختلفی در داشتن چهره و ظاهری زیبا نقش دارند؛ تقارن اجزای صورت، داشتن ابروهای زیبا و بی نقص، چشمانی شاداب و چانه ای متقارن و بدون چربی در زیبایی بیشتر افراد نقش دارد و اگر یکی از این اجزای صورت دارای نقصی کوچک باشد، می تواند از زیبایی چهره بکاهد. یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد آن را مانعی برای زیبایی خود می دانند، غبغب است. در این مقاله برای شما همراهان گرامی رفع غبغب کرج  را بررسی خواهیم کرد. با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

علت بروز غبغب چیست؟

فاکتورهای متعددی در بدن وجود دارد که با هم ترکیب می شوند و باعث ایجاد غبغب می گرند. درک این فاکتورها می تواند به درک روش های رهایی از غبغب کمک کند.

سن:

با افزایش سن، پوست ممکن است کشسانی خود را از دست بدهد. همین امر می تواند به ایجاد پوست اضافی و شل شده بیانجامد که در نهایت غبغب را ایجاد می کند.

رژیم غذایی و وزن:

با اینکه افزایش وزن همیشه باعث ایجاد غبغب نمی شود اما می تواند در آن نقش داشته باشد. رژیم غذایی با کالری های زیاد، غذاهای فرآوری شده و چربی های ناسالم ممکن است افزایش وزن را تحت تاثیر قرار دهند و باعث ایجاد غبغب شوند.

ژنتیک:

ژن نیز نقش مهمی در توسعه این شرایط دارد. هر فردی که در خانواده خود کشسانی اندک پوست یا غبغب را داشته باشد احتمال ابتلا به آن بیشتر خواهد بود.

موقعیت بدنی:

موقعیت بدنی ضعیف می تواند عضلات گردن و چانه را ضعیف تر سازد. این شرایط در طول زمان باعث ایجاد غبغب می شود زیرا پوست اطراف، کشسانی خود را از دست می دهند.

رفع غبغب کرج
رفع غبغب کرج

کاندید مناسب رفع غبغب کرج

افرادی که به هر دلیلی با چربی، افتادگی و پوست اضافه در ناحیه غبغب خود هستند می توانند کاندید مناسبی برای جراحی غبغب باشند.

درمان غبغب

روش های متعددی برای درمان غبغب وجود دارد که انتخاب روش درمان با توجه به صلاح دید پزشک و شرایط بیمار متعدد می باشد. در صورت آنکه فردی به دلیل عقب بودن و کوچک بودن چانه دچار غبغب شده باشد گذاشتن پروتز چانه می تواند کمک بسزایی به درمان نماید. اما در صورت آنکه فردی به دلیل تجمع چربی با غبغب مواجه شده باشد بهترین روش درمان لیپوساکشن و خارج نمودن بافت چربی اضافه می باشد. جراحی غبغب، این امکان را فراهم می آورد تا پوست و گوشت زیر گلو که در اثر افزایش سن شل شده برداشته شود و ظاهر صورت را اصلاح نمود. در این جراحی باقیمانده پوست صاف و هموار شده و با رفع چین و چروک آن، باعث ایجاد ظاهری زیباتر می شود.

افزایش سن منجر به افتادگی پوست و عضله می شود که در این شرایط بهترین روش درمان جراحی لیفتینگ و حذف پوست اضافی می باشد. مناسب ترین روش رفع غبغب جراحی زیبایی است که این جراحی منجر به سفت شدن عضلات، رفع چربی و افتادگی پوست می شود.

روش های رفع غبغب کرج

اگر غبغب دارید و به دنبال راهی برای برطرف کردن آن هستید باید روش های مختلف آن را بشناسید. روش خاصی برای از بین بردن غبغب وجود ندارد بلکه جراحان ترکیبی از روش های مختلف را برای درمان غبغب به کار می برند.

در این مطلب هر آنچه که در مورد روش های از بین بردن غبغب باید بدانید آماده است. روش جراحی غبغب با توجه به کیفیت پوست و انتظارات فرد انتخاب می شود.

لیپوماتیک گردن برای رفع غبغب کرج

کسانی که بین 20 تا 50 سال سن و پوستی الاستیک (ارتجاعی) دارند بهتر است لیپوماتیک گردن انجام دهند.در روش لیپوماتیک گردن چربی های اضافی گردن تخلیه می شود.

رفع غبغب کرج
رفع غبغب کرج

بیشتر بخوانید:

جراحی لیپوماتیک غبغب چگونه است؟

در روش لیپوماتیک غبغب ، لوله باریکی به نام کانولا از سوراخ کوچکی زیر چانه وارد پوست می شود و با ضربات فیزیکی جراح چربی ها خرد می شوند و از زیر پوست تخلیه می گردد.

ابتدا جراح نواحی مورد نظر برای ورود کانولا را با یک ماژیک مشخص می کند. ممکن است این مناطق در افراد مختلف متفاوت باشد. سپس پوست توسط محلول های ضدعفونی کننده پاکسازی می شود تا خطر حضور باکتری و عفونت ها کاهش یابد. بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی طبق خواسته خود فرد انتخاب می شود. پزشک تمام حواس خود را جمع میزان چربی تخلیه شده می کند تا تقارن و تعادل فرم صورت تغییر نکند. در نهایت پانسمان انجام می شود که با یک چانه بند همراه است تا در حین بهبودی از پوست نگهداری کند.

روش جراحی لیفت گردن برای از بین بردن غبغب

در جراحی لیفت گردن می تواند پوست آویزان زیر گلو را از بین ببرد.

مقایسه لیپوماتیک غبغب و لیفت پوست

در سنین بالاتر ممکن است پزشک جراح هر دو روش لیپوماتیک غبغب و لیفت پوست را همزمان انجام دهد. هر دوی این روش ها با بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی امکان پذیر هستند. دوره نقاهت لیپوماتیک کمتر از لیفت می باشد.

اگر وزن ثابت باشد نتیجه لیپوماتیک غبغب دائمی خواهد بود. اما نتیجه لیفت گردن به کیفیت پوست فرد و عملکرد جراح بستگی دارد.

تزریق ژل برای رفع غبغب کرج

در بعضی موارد که میزان غبغب کم باشد و فرد افتادگی پوست نداشته باشد با تزریق ژل چانه می توان این حالت را بهبود بخشید.

سابمنتوپلاستی (Submentoplasty) برای بهبود غبغب

از روش های دیگر جراحی بهبود غبغب می توان به سابمنتوپلاستی (Submentoplasty) اشاره کرد. این عمل بعد از تخلیه چربی های گردن برش های کوچکی را برای سفت شدن عضلات ایجاد می کند.

در هر صورت قبل از هرگونه اقدامی پزشک باید پوست صورت و گردن شما را بررسی کند.

رفع غبغب کرج
رفع غبغب کرج

رفع غبغب کرج با ساکشن

در بعضی از افراد در قسمت زیر چانه و روی گردن چربی اضافی وجود دارد که باعث ایجاد چانه ای مضاعف می شود که به آن غبغب نیز گفته می شود. غبغب می تواند به دلایل مختلفی از جمله عوامل ارثی ، وزن ، آناتومی و موقعیت مجاری هوایی ایجاد شود. اگر غبغب دارید و از ظاهر آن راضی نیستید، با کلینیک خانه سفید تماس بگیرید تا بهترین راه کار ها به شما پیشنهاد دهیم.

ساکشن غبغب می تواند ظاهر گردن، چانه و خط فک را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. ساکشن غبغب با یک برش بسیار کوچک انجام می شود که اسکار آن به خوبی پنهان می شود، تقریباً نامحسوس است و نتیجه ای بسیار طبیعی ایجاد می کند.

رفع غبغب را می توان با سایر روش های جراحی زیبایی در ناحیه چانه و گردن از جمله لیفت گردن، سفت کردن عضلات گردن (پلاتیسماپلاستی) و پروتز چانه نیز ترکیب کرد و نتیجه بهتری گرفت! ساکشن غبغب و گردن در واقع یک بخش کاملاً استاندارد از لیفت صورت است.

ساکشن غبغب

 هیچکس غبغب بزرگ را دوست ندارد! برای رفع غبغب می توان از روش ساکشن کمک گرفت ، که می تواند تحت بی حسی موضعی نیز انجام شود. با این روش چربی های موجود در زیر پوست از بین می روند و چانه و گردن کانتور می شود.  روش یک برش کوچک روی پوست ایجاد می شود و به کمک یک لوله نازک فلزی چربی های اضافی را ساکشن می کند. در این روش جراحی به طور معمول فقط از بی حس کننده های موضعی برای بی حس شدن ناحیه استفاده می شود. در بسیاری از مواقع ، پوست منقبض و سفت می شود و در نتیجه یک خط فک مشخص تر ایجاد می شود.

رفع غبغب کرج
رفع غبغب کرج

مرکز رفع غبغب کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط