بوتاکس در گلشهر کرج

بوتاکس در گلشهر کرج

بوتاکس در گلشهر کرج

تزریق بوتاکس یکی از انواع مختلف روش‌های غیرجراحی جوان‌سازی پوست و رفع چین و چروک صورت است که امروزه در بین مردم طرفداران زیادی دارد. این روش زیباسازی صورت بیشتر برای رفع چین و چروک پیشانی، اطراف چشم‌ها، گونه‌ها، اطراف لب، گردن، و خط خنده به کار می‌رود.در این مقاله در رابطه با یکی از برترین خدمات خود در سطح شهر کرج یعنی بوتاکس در گلشهر کرج را بررسی خواهیم کرد . پس با ما همراه شوید.

بوتاکس چیست ؟

 بوتاکس  یک ماده ساخته شده از سمی به نام بوتولینوم استیک می باشد که تزریق بوتاکس باعث فلج شدن موقتی عضلات می شود .علت اصلی ایجاد چین و چروک‌های صورت، حرکت عضلات می باشد.

اگر عضلات را فلج کنیم، خطوط صورت هم از بین میروند.  بوتاکس یکی از روش‌های جوانسازی پوست می باشد و به عنوان روشی ایمن و موثر برای از بین بردن خطوط ظریف و همچنین چین و چروک‌های اطراف چشم و پیشانی بیشترین کاربرد را دارد.

مزایای جوانسازی صورت با بوتاکس در گلشهر کرج

  • برخورداری از حداقل حساسیت و عوارض جانبی
  • حداقل میزان درد و خونریزی
  • زمان کوتاه انجام عمل همانند فرایند‌های تزریقی دیگر (تزریق ژل و چربی)
  • استفاده از بی‌حسی موضعی (پماد و تزریقی)
  • از بین بردن خطوط اخم، خطوط لبخند و خطوط عرضی پیشانی
  • از بین بردن چین و چروک‌های موقتی زیر و اطراف چشم و لب
  • جلوگیری از تبدیل چین و چروک‌های موقت به چین و چروک‌های دائم
  • قابلیت کاهش عمق در چین و چروک‌های دائمی پوست صورت و به اصطلاح تبدیل چین و چروک‌های دائمی به موقت
  • لیفت و کشیدگی پوست و رفع چین و چروک‌های ریزِ دور ابرو
  • رفع چروک بینی حین خندیدن
بوتاکس در گلشهر کرج
بوتاکس در گلشهر کرج

بیشتر بخوانید:

کاربردهای بوتاکس در گلشهر کرج

بوتاکس بیشتر به عنوان فرآورده‌ای تزریقی برای درمان چین و چروک‌ها و خطوط صورت شناخته می‌شود. به طور کلی کاربردهای بوتاکس را می‌توان به دو دسته‌ی زیبایی و درمانی تقسیم کرد.

کاربردهای زیبایی

  • درمان چین و چروک‌های طرفین چشم‌ها که به چین‌های پنجه کلاغی معروف است؛
  • محو کردن خط اخم (بین دو ابرو)؛
  • رفع خطوط افقی پیشانی؛
  • از بین بردن چروک‌های گردن؛
  • بالا بردن گوشه‌های لب؛
  • بالا بردن نوک بینی.
بوتاکس در گلشهر کرج
بوتاکس در گلشهر کرج

کاربردهای درمانی

  • افتادگی پلک
  • پریدن پلک یا پرش عضلات چشمی
  • میگرن مزمن
  • اسپاسم عضلات گردن
  • مثانه‌ی پرکار یا بیش فعال
  • تعریق بیش از حد (هایپرهیدروز)
  • برخی از اختلالات عصبی مانند فلج مغزی (سربرال پالزی)

انواع برندهای بوتاکس در گلشهر کرج

شناخت بهترین برندهای بوتاکس مطرح در بازار می تواند به بهتر شدن نتیجه آن کمک کند؛ زیرا در این صورت می توان یک برند مرغوب را انتخاب کرد. این مسئله در افزایش نتیجه و اثر گذاری طبیعی این تزریق می تواند به خوبی مشخص باشد.

استفاده از بوتاکس های تقلبی و یا بی کیفیتی که امروز برخی از آن ها در بازار وجود دارند، مانع رسیدن به یک نتیجه مطلوب از این تزریق می شوند. امروز در بعضی از کلینیک های غیرمجاز، از چنین بوتاکس هایی برای تزریق استفاده می شود. به همین خاطر اهمیت زیادی دارد تا برای انجام این تزریق، حتما به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید و به این اطمینان برسید که از یک بوتاکس اصل و با کیفیت برای تزریق به صورت شما استفاده خواهد شد.

برندهای کره ای معمولاً حالتی غیر طبیعی به چهره می دهند و این عامل به دلیل غلظت بالای بوتولینوم در آن هاست. اما بهترین برندهایی که در بازارهای جهانی نیز حرفی برای گفتن دارند شامل موارد زیر است.

  1. Allergan یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه ی بوتاکس است که نام بوتاکس را به عنوان نام تجاری بوتولینوم برای آن برگزید و کیفیت مواد تزریقی آن ها بالاست. این شرکت آمریکایی جزو سردمداران این ماده است.
  2. بوتاکس ® یک برند آمریکای است.
  3. Dysport® نیز برند دیگری است که در سال 2009 در اینستاگرام تولید شد و در بازار ایران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی مهم دیسپورت، بروز زودهنگام نتایج پس از تزریق این بوتاکس به شمار می رود. افرادی که دیسپورت را برای تزریق انتخاب می کنند، زودتر از افرادی که به سراغ سایر برند های بوتاکس می روند، شاهد بروز تغییرات در چهره خود خواهند بود. با این وجود میزان ماندگاری دیسپورت، تفاوت چندانی با سایر برند های بوتاکس ندارد.
  4. Xeomin ® نیز در سال 2010 به بازار عرضه شد.
  5. نورونوکس نیز یک برند کره ای است که می توان در تزریق بوتاکس از آن بهره برد.
  6. مصپورت نیز برند ایرانی بوتاکس است که نتایج بسیار خوبی را بر جای گذاشته است.
بوتاکس در گلشهر کرج
بوتاکس در گلشهر کرج

روش انجام بوتاکس

ژل بوتاکس که با نام سم بوتولنیوم و سموم عصبی تزریقی نیز شناخته می شود در عضله هایی که روی صورت وجود دارد و دارای چین و چروک می باشد تزریق می گردد و با فلج کردن عضلات زیر پوست از منقبض شدن سلول های عصبی صورت جلوگیری کرده و به کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند.

روش انجام تزریق یک روش غیر جراحی در مطب می باشد و به آمادگی حداقل نیاز دارد. قبل از انجام عمل بیمار باید به پزشک خود درباره ی سوابق پزشکی ، آلرژی ها یا دیگر شرایط خاص اطلاع دهد. پزشکی که نزد وی این عمل زیبایی را انجام می دهید باید متخصص و دارای مجوز باشد.

قبل از تزریق ، تمام آرایش خود را پاک کرده و ناحیه درمان را تمیز کنید. همچنین ممکن است لازم باشد از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین اجتناب کنید تا خطر کبودی را کاهش دهید.

معمولا از این ماده برای کمک به درمان چین و چروک، خطوط پنجه کلاغی و هایپرهیدروز استفاده می شود. انواع محلول بوتاکس بسته به نوع برند آن ، یک الی ده روز پس از تزریق اثر خود را نشان می دهد. هرچه کیفیت محلول پایین تر باشد اثر آن زودتر نمایان می شود.

سن مناسب بوتاکس

سن ایده آل برای استفاده از این محلول چیست؟ پاسخ اینست که هیچ”سن توصیه نشده ای وجود دارد”. سن مناسب تزریق بوتاکس برای افراد مختلف ، متفاوت می باشد زیرا ماهیچه های هر کس متفاوت است. اگر کسی در سن ۲۱ سالگی خطوط چین و چروک قابل مشاهده ای داشته باشد که باعث ایجاد مشکل می شود ، می تواند تزریق انجام دهد ، اما اگر یک ۲۱ ساله دیگر بدون خطوط مرئی قصد انجام تزریق این محلول داشته باشد معمولا متخصصین پوست امتناع می کنند.

بوتاکس در گلشهر کرج
بوتاکس در گلشهر کرج

کلینیک بوتاکس در گلشهر کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط