کلینیک کاشت ابرو زنان کرج

کلینیک کاشت ابرو زنان کرج

کلینیک کاشت ابرو زنان کرج

ابروها نیز همانند موهای سر، دچار ریزش می شوند. ریزش در ابروها، دلایل مختلفی دارد. افزایش سن، بیماری های مختلف، استفاده از داروها و برداشتن بیش از اندازه ابرو برخی از دلایل ریزش ابرو هستند. در برخی افراد نیز ابروها به صورت ژنتیکی کم پشت و نازک هستند. گاهی افراد ترجیح می دهند که با کاشت ابرو طبیعی، ابروهای خود را ضخیم و پرپشت کنند. در این مقاله در رابطه با خدمات خود در کلینیک آلا ، کلینیک کاشت ابرو زنان کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

دلایل و عوامل ریزش ابرو

بیماری هایی همچون تغییرات در هورمون ها ، عفونت ها ، کمبود برخی مواد معدنی مانند آهن در بدن و همچنین اختلالات تیروئیدی ممکن است سبب ریزش مو ابرو شود.امروزه با تحقیقاتی که صورت گرفته است به این تتیجه رسیده شده است که بیشترین دلیل ریزش ابرو اختلالات تیروئیدی می باشد.

یکی دیگر از مهم ترین دلایل ریزش ابرو تغذیه نا مناسب می باشد.

کمبود ویتامین E در بدن سبب ریزش مو می شود.کم بودن آب بدن نیز می تواند دلیل دیگری بر ریزش ابرو باشد.کمبود پروتئین ، بیوتین ، ویتامین های گروه B و… نیز دیگر دلایل کم پشتی و ریزش ابرو است.برای درمان ریزش ابرو می توانید از اسید های چرب استفاده نمایید.مصرف امگا 3 و امگا 6 در کاهش ریزش مو بسیار موثر می باشد.همچنین استفاده مواد غذایی سرشار از پروتئین مانند گوشت مرغ و ماکیان ، تخم مرغ و… سبب از بین بردن شکنندگی مو و ضعف آن می شود.

علاوه بر این استفاده از بادام ، بادام زمینی ، فندق ، انبه و … که سرشار از آنتی اکسیدان هستند بهترین راه برای جذب ویتامین E می باشد.غلات هم مانند جو و برنج می تواند نیاز شما به ویتامین B را برطرف سازد.

استفاده از برخی داروهای سبب ریزش ابرو می شود.داروهای ضد التهاب مانند سولینداک ، داروهای درمان روانپزشکی مانند لیتیوم و یا دوگزیپین ، داروهای کاهش وزن و همچنین داروهای ضد تشنج همگی جز داروهایی هستند که استفاده از آن ها منجر به ریزش ابرو می شوند.علاوه بر این موارد داروهایی مانند داروهای ضد بارداری جز داروهایی هستند که استفاده از آن ها باعث ریزش ابرو و مو می شود.

کلینیک کاشت ابرو زنان کرج
کلینیک کاشت ابرو زنان کرج

کاشت ابرو چیست ؟

در کاشت و پیوند ابرو فولیکول های مو که شامل مو و قسمت های بسیار جزئی که وظیفه ساخت و رشد مو را دارند از قسمتی از سر که معمولا شامل پشت سر و مابین دو گوش فرد می باشد گرفته می شود و به ناحیه از ابرو که نیاز به کاشت دارد پیوند زده و منتقل می شود. پس از کاشت فولیکول های مو در ناحیه ابرو ، تار های موی کاشته شده تا پایان عمر فرد با همان قوت به رشد خود ادامه می دهند و همچون ابروی خود فرد می توان آن ها را برداشت و یا اصلاح نمود.

نحوه کاشت ابرو در کلینیک کاشت ابرو زنان کرج

کاشت ابرو یک روش بسیار ظریف و هنرمندانه است که در آن ابرو به ‏طور خاص برای هر فردی طراحی می ‏گردد. از طرفی زاویه رویش مو در ابرو بسیار مهم است و با زاویه رویش مو در سر خیلی تفاوت دارد. در هر نقطه از ابرو زاویه رویش هم نسبت به سطح پوست و هم نسبت به مکان قرارگیری آن متفاوت می‏ باشد.

خواب و جهت کاشت ابرو باید کاملا رعایت شود تا پس از بلند شدن و رشد ابروها بصورت نامنظم و عمود بر روی پوست قرار نگیرد. زاویه و جهت رویش موها در ناحیه ابرو به سه بخش مختلف تاج، تنه و دم تقسیم می شود. به همین دلیل این عمل به دقت و تجربه بالایی نیاز دارد.

کلینیک کاشت ابرو زنان کرج
کلینیک کاشت ابرو زنان کرج

مزایای کاشت ابرو

کاشت ابروی طبیعی، رضایتمندی فرد را به بهترین شکل ممکن تأمین می‏ کند و در زمان و هزینه صرفه‏ جویی می ‏کند. از همه مهم‏تر اعتماد به نفس شخص و آرامش خاطر وی به دلیل رضایت از چهره خویش افزایش می ‏یابد.

ویژگی کلینیک کاشت ابرو زنان کرج

4 ویژگی مهم موهای ابرو که در فرآیند کاشت باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند:

1- خواب و رویش ابرو در بخش های مختلف ابرو کاملا متفاوت است.

2- موهای ابرو به صورت افقی نسبت به پوست صورت رشد می کنند و مانند موهای سر که نسبت به پوست سر عمودی رشد میکنند نیستند و زاویه بیشتری نسبت به پوست صورت از فولیکول دارند که همین امر سبب این موضوع می شود.

3- برخلاف موهای سر که به صورت دسته ای یعنی 2تایی 3 تایی و حتی 4 تایی رشد می کنند موهای ابرو تار به تار و تکی رشد میکنند.

4- تفاوت زیادی بین چرخه ی رشد موی سر و موی ابرو از نظر زمانی وجود دارد.

به همین دلایل است که پیوند ابرو نیازمند تجربه بسیار بالا و همچنین دقت زیاد متخصصین این حوزه می باشد. افزون بر این ها کاشت ابرو طبیعی باید متناسب باصورت فرد باشد و کاملا طبیعی به نظر برسد. از موارد دیگری که باید به آن دقت نمود تفاوت فطری ابروهای خانم ها و آقایان است

کلینیک کاشت ابرو زنان کرج
کلینیک کاشت ابرو زنان کرج

 

بیشتر بخوانید:

نحوه کاشت ابرو برای خانمها

از اونجا که کاشت ابرو برای خانمها ظرافت خاصی دارد و از حساسیت بسیار بالائی برخوردار میباشد، توصیه میشود که این متد را با تکنیک sut و fue انجام دهند چرا که در این روش ها دیگر جراحی انجام نمیشود و در نهایت شاهد دوران نقاهت نیستیم. مراحل کاشت ابرو برای خانمها با تکنیک sut و fue در یک جلسه انجام میشود و با این تکنیک ها می توانیم زاویه و خواب طبیعی ابروها را داشته باشیم.
مرحله اولیه کاشت ابرو برای خانمها، با برداشتن تارمو از ناحیه پشت گوش و سپس جداسازی تار ها از هم و درنهایت توسط سوزن های بسیار ریز این فولیکولها در نزدیکی یکدیگر با فاصله و خواب طبیعی پیوند و کاشت میشود .
ریزش ابرو ها بعد از کاشت تا دو هفته اول بسیار طبیعی بوده و تا 9 ماه اول شروع به رشد و تا 12 ماه به طور کامل پر شده و رشد طبیعی را تکمیل میشود .
توجه فرمائید که کاشت ابرو برای خانمهای که تتو دارند می تواند با مدل دلخواه انجام شود و نیازی نیست که هزینه های زیاد برای پاک کردن تتو خود بپردازند.

تفاوت کاشت ابرو در خانم ها و آقایان

کاشت ابرو هم برای خانم ها و هم برای آقایان انجام می شود. نکته که اهمیت دارد این است که در کاشت ابروی خانم ها کادر صاف و خط دار برای زیبایی چهره مدنظر است اما برای آقایان با کمی ضخامت، پراکندگی و نامنظم کاشت انجام می شود تا حالت طبیعی و چهره مردانه حفظ شود.

کلینیک کاشت ابرو زنان کرج
کلینیک کاشت ابرو زنان کرج

سن مناسب

معمولا کاشت ابرو برای افراد بین 18 تا 25 سال انجام نمی شود مگر در موارد خاصی که فرد با تایید پزشک نیاز به انجام آن داشته باشد.

کلینیک کاشت ابرو زنان در شهر کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط