کاشت ابرو طبیعی زنان کرج

کاشت ابرو طبیعی زنان کرج

کاشت ابرو طبیعی زنان کرج

در کاشت ابروی طبیعی، موهای بخش خاصی از سر به ابروها منتقل می شوند. تکنیک و روش کاشت ابرو در واقع همان تکنیک کاشت مو است. فولیکول های منتقل شده از سر به ناحیه ابروها، مانند ابروهای طبیعی به رشد خود ادامه می دهند. بنابراین فرد نیاز دارد که به طور مداوم ابروها را مرتب و به آن ها رسیدگی کند.در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی کاشت ابرو طبیعی زنان کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

چرا ابروها می‌ریزند؟

اصلی‌ترین دلیل شروع ریزش ابروها، افزایش سن است. با بالا رفتن سن، مواد مغذی موجود در بدن کمتر شده و فعالیت سلول‌های بدن نیز کاهش می‌یابد. در نتیجه خون‌رسانی و اکسیژن‌رسانی به موها به‌خوبی انجام نمی‌شود و به همین دلیل موها شروع به ریزش می‌کنند. از طرف دیگر با افزایش سن موها کم‌کم ضخامت و استحکام خود را از دست می‌دهند و می‌ریزند.

در افرادی که در جوانی دچار ریزش ابرو شده‌اند، باید دلایل دیگری را جستجو کرد. معمولا ارثیه خانوادگی دلیل اصلی ریزش ابروها در جوانی است. البته بعضی از افراد جوان خود به‌صورت مادرزادی ابروهای کم‌پشتی دارند و به همین دلیل دوست دارند که با استفاده از روش‌های کاشت ابرو، ابروهای خود را پهن‌تر و پرپشت‌تر کنند. بیماری‌های مختلف نظیر اختلالات تیروئید، بیماری‌های مربوط به سیستم ایمنی، اختلالات رشد موها و ابروها به‌صورت مادرزادی و انواع سرطان نیز از دلایل ریزش ابروها هستند.

"<yoastmark

کاشت ابرو طبیعی چیست؟

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن گرافت‌های مو از سر برداشت شده و به ناحیه ابرو منتقل می‌شوند. این عمل زیرمجموعه کاشت مو است و از همان تکنیک‌ها برای انتقال فولیکول مو استفاده می‌کند. انتقال فولیکول‌های مو به ابرو باعث می‌شود که تارهای کاشته شده تا پایان عمر رشد کنند و کاملا طبیعی به نظر برسند.

 

ابروهای زیبا تاثیر چشم‌گیری در زیبایی چهره افراد، چه مرد و چه زن، دارند. ریزش یا کم‌پشتی ابرو می‌تواند تاثیر منفی زیادی در جوانی و شادابی چهره افراد بگذارد. از طرفی، امروزه دیگر ابروهای نازک جذابیت چندانی نداشته و افراد زیادی اعم از مدل‌ها، بازیگران و افراد معروف به روش‌های مختلف برای پرپشت کردن ابروهای خود اقدام می‌کنند. کاشت ابرو طبیعی  یکی روش موثر برای داشتن ابروهایی زیبا است.

انجام تاتو یا هاشور از جمله راه‌هایی است که اکثر افراد برای پرپشت نشان دادن ابروهای خود انتخاب می‌کنند. اما علاوه بر مصنوعی بودن ظاهر این عمل‌ها، خطرات و عوارض مختلفی در نتیجه آن ظاهر می‌شود. کاشت ابرو طبیعی یک روش جدید، بدون خطر با ظاهر کاملا طبیعی برای داشتن ابروهایی پرپشت و دائمی است که شما را از تاتو بی‌نیاز می‌کند. در این مقاله سعی داریم به دلایل ریزش ابرو، انجام کاشت ابرو برای مقابله با آن و هر آنچه که لازم است درباره بهترین روش کاشت ابرو بدانید، بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

"<yoastmark

 

بیشتربخوانبد:

علت ریزش ابروها چیست؟

ریزش موهای ابرو دلایل متنوعی می‌تواند داشته باشد. از مهم‌ترین این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیماری‌های مختلف: بیماری‌هایی مانند عفونت‌ها، اختلالات تیروئیدی، تغییرات هورمونی، سرطان‌ها، بیماری‌های روحی شدید و کمبود مواد معدنی از جمله آهن.
  • مصرف دارو: بعضی از داروهای خاص مانند داروهای ضد التهاب، ضد بارداری، ضد تشنج و داروهای درمان اختلالات رفتاری و شیمی‌درمانی.
  • تغذیه نامناسب: کمبود ویتامین‌هایی مانند ویتامین E و ویتامین‌های ‌B کمپلکس، کمبود آب بدن، کمبود پروتئین و بیوتین.

کاشت ابرو طبیعی چیست؟

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن گرافت‌های مو از سر برداشت شده و به ناحیه ابرو منتقل می‌شوند. این عمل زیرمجموعه کاشت مو است و از همان تکنیک‌ها برای انتقال فولیکول مو استفاده می‌کند. انتقال فولیکول‌های مو به ابرو باعث می‌شود که تارهای کاشته شده تا پایان عمر رشد کنند و کاملا طبیعی به نظر برسند.

"<yoastmark

کاشت ابرو چه تفاوتی با تاتو دارد؟

تفاوت‌های آشکاری بین تاتو و کاشت ابرو وجود دارد. تتو با وارد کردن رنگدانه‌ها به لایه میانی پوست انجام می‌شود؛ در حالی که در کاشت ابرو فولیکول‌های مو از سر به ابرو منتقل می‌شوند. تاتو یک روش نیمه دائمی بوده که نیاز به ترمیم دارد، ولی کاشت ابرو یک روش دائمی برای درمان ریزش ابرو است و فولیکول‌های منتقل شده تا پایان عمر به رشد خود ادامه خواهند داد.

هزینه ابتدایی تاتو بسیار ارزان‌تر از کاشت ابرو است ولی تاتو نیاز به ترمیم داشته و مجموع هزینه‌های ترمیم آن از هزینه کاشت ابرو بسیار بالاتر خواهد شد. در تاتو احتمال انتقال بیماری‌های مختلف مانند ایدز و هپاتیت وجود دارد. ابروهای تاتو شده مصنوعی و یکنواخت هستند ولی نتیجه نهایی کاشت ابرو کاملا طبیعی و بدون عوارض جانبی خواهد بود و فرد می‌تواند ابروهای کاشته شده را به هر رنگ یا مدل دلخواهی درآورد. در نهایت کاشت ابرو ارزان است زیرا نیاز به ترمیم ندارد.

کاشت ابروی طبیعی برای چه کسانی مناسب است؟

این روش ، روشی بی‏ خطر و مطمئن برای کسانی می‏ باشد که به دلایل مختلف ابروهایشان از بین رفته و یا آسیب دیده‏ است، مانند افرادی که دارای اسکار یا شکستگی هستند، یا مدل ابروهای طبیعی ‏شان متناسب و ایده‏ آل نبوده کاندید خوبی برای این عمل می‏ باشند.

کاشت ابرو یک راهکار مؤثر برای جایگزینی ابرو یا اصلاح بخش‌های کوچک از موهای از بین رفته است که به خاطر برداشتن بیش از حد موی ابرو، اثرات ناشی از زخم‌ها، یا مسائل ژنتیک در افراد مشاهده می‌شود. برای کاشت ابروی طبیعی از همان تکنیک‌های مشابه کاشت مو استفاده می‌شود.

"<yoastmark

مرکز کاشت ابرو طبیعی زنان کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط