چال گونه در کرج

چال گونه در کرج

چال گونه در کرج

چاله گونه فرورفتگی کوچکی است که روی گونه در هنگام لبخند ، در چهره نمایان می شود. وجود چاله گونه زیبایی خاصی به فرم و حالت لبخند افراد می دهد .این کار ممکن است در یک و یا هر دو گونه وجود داشته باشد.در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که این روش درمانی چیست، چگونه عمل می‌کند و چه استفاده‌هایی دارد. همچنین در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی چال گونه در کرج  با شما صحبت کنیم.پس با ما همراه شوید.

عمل چال گونه در کرج

عمل چال گونه تقریباً یک روش غیرتهاجمی است و تورم خیلی کمی در دو یا سه هفته اول بعد از عمل اتفاق می‌افتد. این عمل جراحی فقط حدود 20 تا 30 دقیقه طول می‌کشد.

اولین قدم قبل از انجام این عمل زیبایی، مشورت با پزشک متخصص است. این کار برای تصمیم‌گیری در مورد محل قرارگیری مطلوب و عمق مورد نظر چال، برای رسیدن به بهترین و طبیعی‌ترین نتایج ضروری می‌باشد. رایج‌ترین پیشنهاد برای مکان ایدئال جهت ایجاد چال، نقطه‌ی تلاقی خط افقی که از گوشه‌ی دهان کشیده می‌شود با یک خط 90 درجه‌ای که از قسمت بیرونی چشم کشیده می‌شود.

اندکی قبل از جراحی، جراح پلاستیک، بی‌حسی موضعی را برای بیمار انجام می‌دهد تا ناحیه عمل را کمی بی‌حس کند. پس از آنکه ماده‌ی بی‌حسی اثر گذاشت، برش کوچکی به طول 2 یا 3 میلی‌متر از داخل دهان ایجاد می‌شود. به کمک یک سوزن و نخ بخیه، پوست و ماهیچه‌های گونه با نخ گرفته می‌شوند تا یک بخیه تشکیل شود. پس از کشیدن این بخیه به سمت داخل دهان، یک گره درون دهان خورده شده و چال گونه ایجاد می‌شود. این تکنیک باعث ایجاد جای زخم نمی‌شود زیرا برش در داخل دهان ایجاد می‌شود.

چال گونه در کرج
چال گونه در کرج

عمل زیبایی چال گونه چگونه انجام میشود؟

برای انجام این جراحی معمولا از بی حسی موضعی استفاده میشود. پزشک قبل از انجام عمل، محل ایجاد چال را روی صورت یا کمر نشانه گذاری کرده و همه چیز را با شما هماهنگ میکند.

در نتیجه شما کاملا میدانید که چال در کجا و با چه عمقی ایجاد میشود. بعد از آن جراح یک سوراخ کوچک داخل دهان و عضلات صورت ایجاد میکند. سپس زخم ایجاد شده با بخیه های بسته شده و شما بلافاصله بعد از انجام عمل میتوانید به انجام امور روزمره تان مشغول شوید.

نکته مهم در خصوص این جراحی این است که همه چیز در داخل دهان انجام میشود.

در نتیجه هیچگونه نگرانی در خصوص اینکه از بیرون چیزی مشخص باشد، وجود ندارد.

کلینیک چال گونه در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر عمل چال گونه در کرج  دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید

چال گونه در کرج
چال گونه در کرج

 

در آلا کلینیک بیشتر بخوانید :

 

عوارض جراحی

همچون سایر جراحی ها، در عمل چال‌ گونه نیز احتمال ابتلای فرد به خون‌ ریزی، عفونت، جراحت و غیره وجود دارد. هرچند با تقبل هزینه جراحی چال گونه احتمال مشاهده این عوارض به شدت ناچیز و کم است.

در عمل چال گونه عوارض در سطح حداقل دیده خواهد شد و ممکن است بیمار با کمی ورم و کبودی در صورت خود رو به رو شود. در روز پس از عمل شما باید بتوانید فعالیت های روزانه خود را انجام دهید. در ادامه برخی از عوارضی که ممکن است هنگام انجام عمل چال گونه مشاهده شوند را بیان می کنیم:

    • ایجاد چال گونه بدون حرکت عضلات صورت
    • تأثیرات طولانی مدت در این رابطه هنوز شناسایی نشده، زیرا ایجاد چال بر روی گونه یک عمل جراحی به نسبت جدید می باشد.
    • شکست در عمل جراحی به این معناست که چال ایجاد شده به روی گونه ممکن است به‌ صورت کامل از بین برود و در این حالت ممکن است نیاز به انجام عمل‌ های جراحی ترمیمی وجود داشته باشد.
    • هرچند این موضوع خیلی کم و در کمتر از ۵ درصد موارد اتفاق خواهد افتاد، اگر چال ایجاد شده بر روی گونه عمق کمی داشته باشد یا کاملاً برطرف شود، در آن صورت می توان این جراحی را مجددا انجام داد.
چال گونه در کرج
چال گونه در کرج

مراقبت های قبل از عمل چال خنده

  • مشابه با سایر عملها، نباید از داروهایی که منجر به رقیق شدن خون میشوند، تا یک هفته قبل از انجام عمل استفاده کنید.
  • در صورتی که سابقه فشار خون و یا دیابت دارید، حتما جراح را از وضعیت خود مطلع کنید.
  • معمولا قبل از انجام عمل، بهتر است که بر اساس توصیه پزشک، از آنتی بیوتیک و دهان شویه های مخصوص استفاده شود.

مراقبت های بعد از عمل چال گونه

عمل چال خنده، عمل تهاجمی نیست و همانطور که گفته شد در مدت زمان کوتاهی انجام میشود. اما با توجه به اینکه زخم ایجاد شده داخل دهان است، مراقبت های بعد از عمل برای کسب نتیجه مطلوب بسیار حیاتی است. برای جلوگیری از تجمع باکتری و میکروبها، باید از دهان شویه مخصوص که توسط پزشک تجویز میشود، به صورت روزانه استفاده شود.همچنین برای کمک به بهبود سریعتر آنتی بیوتیک های مناسب تجویز می شود. جراح در صورت لزوم می تواند داروهایی را برای تسکین درد تجویز کند. التهاب خفیف تا متوسط تا چند روز بعد از انجام جراحی باقی خواهد ماند. برای کسب نتایج بهتر در دوران بهبود باید از چند تکنیک ورزشی که پزشک آنها را به شما آموزش میدهد، استفاده کرد.

چال گونه در کرج
چال گونه در کرج

هزینه انجام چال گونه در کرج

هزینه انجام این جراحی، مشابه با دیگر عملها، به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از عوامل تاثیرگذار در این هزینه عبارت هستند از: نوع چال، عمق چال ایجاد شده، پزشک جراح، کلینیک زیبایی، مواد بی حسی و … . به همین خاطر بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در کلینیک آلا تماس بگیرید.

تلفن :

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط