پاکسازی پوست کرج

پاکسازی پوست کرج

پاکسازی پوست کرج

در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که این روش درمانی چیست، چگونه عمل می‌کند و چه استفاده‌هایی دارد. همچنین در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی پاکسازی پوست کرج  با شما صحبت کنیم.پس با ما همراه شوید.

منظور از پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی یک واژه‌ی عمومی برای توصیف ترکیبی از روش‌های مراقبت از پوست است که سه هدف کلی را دنبال می‌کنند و هر کدام فوایدی برای پوست دارند:

  1. برداشت سلول‌های مرده یا اگزفولیشن (exfoliation)
  2. پاکسازی آلودگی‌ها، چربی‌ها و مواد اضافی روی پوست
  3. کمک به پوست با آبرسانی، تغذیه یا بهبود خونرسانی
پاکسازی پوست کرج
پاکسازی پوست کرج

تاریخچه لایه برداری پوست

از زمانهای گذشته جلوگیری از روند پیر شدن پوست از طریق حفظ و نگهداری جوانی و سلامت پوست یکی از دغدغه های فکری بشر بوده است. چرا که پوست اولین جایی است که مورد قضاوت دیگران قرار می گیرد. سابقه استفاده از اسید های زیبایی و استفاده از شیر حمام (اسید لاکتیک) توسط کلئوپاترا و یا استفاده رومیان از وان شراب به اعصار گذشته باز می گردد.

استفاده از مواد سوزاننده در پاپیروس بدست آمده از 3500 سال پیش از مبداء تاریخ مصر نقل شده است. ولی نخستین اقدام عملی به دهه1870و زمان Unon باز می گردد که خمیری تهیه کرد که از آن به منظور پاکسازی پوست صورت چرب و خشک استفاده می شد.

در اواخر دهه 30 در ایالات متحده «آنتوانت لاگاس» اقدام به پیلینگ با فنل کرد. وی از روش پدرش که پزشکی فرانسوی بود برای بهبود اسکار های ناشی از جراحات جنگ پیروی می کرد.

مرکز پاکسازی پوست کرج

جهت مشاوره در رابطه با پاکسازی پوست صورت در کرج  ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

علل تاثیر گذار در آلودگی پوستی

  • آلودگی های هوایی و آلاینده های موجود در آن ، روی پوست تاثیر می گذارند و با تماس با پوست روی آن رسوب می کنند.
  • مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی نامناسب که باعث واکش های پوستی مانند جوش و… می شوند. با مصرف مواد نامطلوب آرایشی ، منافذ پوستی بسته می شوند که این امر سبب اختلال در تبادلات هوایی منافذ پوست می شود.
  • استفاده از محلول های پاک کننده ی نامناسب نیز می تواند تاثیرات نامطلوبی درپوست ظاهر کند.

مزایای پاکسازی پوست

لایه های پوستی متشکل از سلول های چربی ، لایه ی شاخی شده (که حاوی سلول های مرده ی پوستی می باشند) ، عروق و… می باشند.

پوست دارای منافذ زیادی می باشد. آلودگی های محیطی و یا مواد آلوده ی نامناسب که در تماس با پوست قرار می گیرند
سبب مسدود شدن منافذ پوستی می شوند
که این امر باعث ایجاد ضایعات متنوعی روی پوست می شود.

همانطور که می دانید ، زیبایی در چهره یکی از پارامترهای مهم در ارتباطات اجتماعی و اعتماد بنفس فردی می باشد. پوست سالم و جوان از اهمیت ویژه ای در زیباسازی هرچه بیشتر چهره ، برخوردار می باشد. امروزه به دلیل اهمیت بالای مبحث جوانسازی پوست ، تکنیک های نوینی ابداع شده اند که تاثیرات شگرفی ایجاد می کنند.

همانطور که می دانید پیشگیری بهتر از درمان است. اگر پاکسازی پوست به موقع و با روش های مناسب صورت پذیرد ، فرد جوانی و شادابی پوست خود را حفظ می کند و از ایجاد ضایعات پوستی مانند آکنه ، چین و چروک و سایر عوارض ، جلوگیری بعمل می آورد.

پاکسازی پوست کرج
پاکسازی پوست کرج

کلینیک پاکسازی پوست کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر پاکسازی پوست در کرج  دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید

در انجام پاکسازی پوست چه اتفاقی رخ می دهد

پاکسازی پوست به منظور لایه برداری و تخلیه ی جوش ها و دانه های سرسیاه یا سرسفید بدون التهاب است که به آن تخلیه کومدون ها نیز گفته می شود. پاکسازی می تواند به بهترین روش مکانیکی یا با محصولات تاثیر گذار انجام گیرد که این متد کمک بسیار زیادی در مراقبت های حرفه ای زیبایی پوست می تواند داشته باشد.
با توجه به اینکه پوست شما از چه نوعی باشد در هر صورت پاکسازی پوست باید حداقل ماهی یکبار روی صورت انجام پذیرد.

تا علاوه بر تمیز کردن منافذ پوست، لایه ی شاخی و مرده که بر اثر نشستن آلودگی ها روی صورت قرار گرفته را بزداید و شادابی و سلامت طبیعی پوست بازیابی شود.

پاکسازی پوست در آرایشگاه ها یا پاکسازی پوست عروس خانم ها قبل از مراسم در لایه برداری و رفع لایه شاخی پوست خلاصه می شود.

اما در پاکسازی به روش تالگو می تواند به همراه کرم ماسک های آبرسان، کرم پاکسازی صورت، اکسیژن رسان و مغذی همراه باشد که کمک بسیار زیادی در زیبا جلوه دادن پوست میتواند داشته باشد.

در آلا کلینیک بیشتر بخوانید :

پاکسازی صورت با دستگاه یا ماسک

اگرچه مراقبت از پوست و پاکسازی صورت در خانه امکان پذیر است
اما عده ی زیادی علاقه مندند که توسط یک متخصص فیشال ، زیبایی و طراوت را به صورت خود هدیه دهند.
افراد بنا به دلایل متفاوتی از پاکسازی پوست استفاده میکنند.
در شادلین خدمات پوستی با انواع دستگاه پاکسازی صورت انجام می پذیرد.

در حالی که بعضی ها میخواهند از شر جوش های زیر پوستی و سر سیاه خلاص شوند عده ی دیگه ای سعی بر این دارند با پاکسازی از پیری پوست خود پیشگیری کنند و عده ای در تلاشند با این کار احساس ریلکسی و آرامش را تجربه کنند.

فیشیال یا پاکسازی صورت یکی از بروزترین متدهای مراقبت از پوست می باشد
که با مراحل مختلف در نهایت جوانی و زیبایی را برای شما به ارمغان میاورد.

روش های پاکسازی پوست کرج

برای پاکسازی پوست روش های متفاوتی وجود دارد. این روش ها بر اساس مواد و دستگاه های مورد استفاده به سه دسته خانگی ، آرایشگاهی و کلینیکی تقسیم می شود.

در روش های خانگی، پاکسازی سطحی پوست را می توان انجام داد. در آرایشگاه ها با استفاده از دستگاه های بخور و کرم ها و محلول ها، پاکسازی پوست نیز انجام می شود ولی با اینحال عمیق نیست و تفاوت زیادی با روش های خانگی ندارد.

امروزه روش های کلینیکی برای پاکسازی پوست وجود دارد که توسط پزشک پوست انجام می شود و باعث پاکسازی عمیق پوست می شود.

پاکسازی پوست کرج
پاکسازی پوست کرج

انواع پیلینگ پوست بر اساس عمق لایه برداری پوست

پیلینگ سطحی

ملایم ترین نوع لایه برداری است که به صورت سرپایی و بدون نیاز به بی حسی، با استفاده از فرآورده های حاوی یک اسید رقیق روی انواع پوست ها قابل اجراست. اساساً اپیدرم یا روپوست را مورد عمل قرار می دهد و در موارد چین و چروک های ظریف ناشی از آفتاب، کک و مک، لکه های بارداری و تغییرات رنگ پوست، اسکارهای خفیف آکنه و ضایعات آفتابی خفیف به کار می رود. پوسته ریزی اندکی به مدت 5-3 روز ایجاد می شود و یک هفته بعد قابل تکرار است. باید توجه داشت که آثار مثبت این نوع پیلینگ چندان محسوس نبوده، قادر به حذف کامل چین و چروک یا لکه های پوستی نمی باشد. لذا برای کسب نتایج مطلوب و تکرار آن الزامی است.

پیلینگ متوسط

در پیلینگ متوسط لایه برداری عمیق تر و موثرتر از پیلینگ سطحی بوده و به درم  یا پاپیلر می رسد و ترمیم آن حدود 8-7 روز طول می کشد و در صورت نیاز بالینی چند هفته بعد می توان آن را تکرار کرد. از آنجایی که پیلینگ متوسط موجب سوختگی درجه 2 پوست می گردد، عوارض آن از نوع قبلی بیشتر است و چند روز استراحت در منزل الزامی است. احتمالاً بروز درد و تورم خصوصاً در مناطق اطراف چشم وجود دارد هدف از انجام پیلینگ متوسط از بین بردن چین و چروک های خفیف تا متوسط تغییرات پیگمانتاسیون و لکه های پوستی، ضایعات جدی و سایر آثار دراز مدت ناشی از تشعشات خورشید است.

پیلینگ عمیق

در این پیلینگ ماده موثره اغلب ترکیبان فنلی می باشد، به درم رتیکولر و لایه های عمیقی پوست نفوذ می کند و موجب سوختگی درجه 2 می شود. در  موارد ضایعات عمیق مانند چین های عمیق پوستی و اسکارهای شدید آکنه و در بیمارانی که دچار پیری پوست ناشی از آفتاب بوده ولی مایل به جراحی نیستند استفاده می شود. از سایر انواع پیلینگ موثرتر ولی در عوض دارای عوارض جانبی شدیدتر است جایگزینی پوست جدید از 10 تا 14 روز بعد آغاز می شود. بنابراین پست تا 3 هفته قرمز و ملتهب بوده، درمان کامل آن ممکن است تا چندین ماه به طول بیانجامد استراحت در منزل پس از انجام این نوع پیلینگ الزامی است.

پاکسازی پوست کرج
پاکسازی پوست کرج

هزینه پاکسازی پوست کرج

جهت مشاوره در رابطه با پاکسازی پوست صورت در کرج و هزینه آن ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط