مزو لاغری غبغب کرج

مزو لاغری غبغب کرج

مزو لاغری غبغب کرج

از نظر علمی، غبغب در چانه در واقع چربی زیر پوستی نامیده می‌شود که در فضای زیر ناحیه چانه و بین صورت و گردن درست زیر چانه و بالای وسط گردن ایجاد می‌شود. چربی اضافی موجود در آن منطقه چیزی است که ما آن را غبغب می‌نامیم. اکثر مردم معتقدند که غبغب با افزایش وزن یا اضافه وزن فرد ایجاد می‌شود. گرچه ممکن است در مورد برخی از این افراد مصداق داشته باشد، اما برخی دیگر که اضافه وزن ندارند هنوز می‌توانند چانه ای مضاعف یا غبغب داشته باشند. این امر می‌تواند در نتیجه ژنتیک یا حتی شل شدن پوست به دلیل افزایش سن باشد. در این مقاله برای شما همراهان گرامی مزو لاغری غبغب کرج  را بررسی خواهیم کرد. با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

علل پیدایش غبغب

غبغب در نتیجه تجمع چربی در ناحیه زیر فک و چانه ایجاد می شود که در صورت گسترش می تواند تا روی قسمت بالایی گردن را هم درگیر کند. این عارضه که یک نقص در زیبایی محسوب می شود می تواند زمینه ارثی داشته باشد و یا در نتیجه اضافه وزن بوجود آید. برای رفع غبغب دو روش جراحی و غیر جراحی وجود دارد. روش جراحی اگرچه روشی سریع است اما دوره نقاهت سختی داشته و هزینه بالایی دارد.

مزو لاغری غبغب کرج
مزو لاغری غبغب کرج

مزوتراپی غبغب چیست؟

مزوتراپی غبغب، شامل تزریق یک سری مواد فعال بیولوژیک در پوست می باشد که این مواد می تواند شامل انواع ویتامین ها و فاکتورهای رشد، مواد مغذی و معدنی باشد، که سبب شکستن ساختار مولکولی چربی ها می شود و در نهایت به عنوان ماده زائد از بدن خارج می شود. این مواد شامل مجموعه ای از ویتامین ها، عصاره گیاهان و هومیوپاتی می باشند که در لایه مزودرم پوست تزریق می شوند. مهم ترین این ترکیبات، ماده فسفاتیدیل کولین استخراج شده از سویا می باشد که پزشکان در دوزهای بالا برای درمان کلسترول خون تجویز می کنند.

تزریق دارو، با استفاده از یک سری سوزن های بسیار ریز با قطر کم انجام می شود، که شامل چندین تزریق در ناحیه غبغب است. این روش کاملا بدون درد و خونریزی می باشد. ترکیبات مزوتراپی، به صورت کوکتل های آماده موجود می باشند و یا اینکه توسط پزشک این ترکیبات با دوزهای مشخص با یکدیگر ترکیب می شوند.

مزو لاغری غبغب کرج چگونه انجام می شود؟

در روش درمانی مزوتراپی غبغب، پزشک پوست و مو با استفاده از سوزن های مخصوص که بسیار ریز می باشند، چند تزریق ساده برای رفع ناحیه های موضعی کوچک چربی انجام می دهد. محلول، به طور مستقیم در لایه های چربی تزریق می شود. داروهای تزریقی، باعث ایجاد واکنش شیمیایی در بدن می شوند که منجر به سخت شدن دیواره سلول های چربی و از بین رفتن ناحیه های موضعی چربی خواهد شد. فرآیند متلاشی شدن چربی اصطلاحا لیپولیز نامیده می شود.

این روش بدون درد می باشد، با این حال برای برخی از بیماران پیش از تزریق، کرم بی حسی موضعی استفاده می شود. در این روش، چربی مایع شده توسط متابولیسم طبیعی بدن، از طریق کلیه ها و کبد دفع خواهد شد. در مزوتراپی غبغب، چین و چروک های اطراف این ناحیه بدون جراحی برطرف می شود که در کاهش چربی و سلولیت بسیار موثر است.

نتیجه مزوتراپی برای رفع غبغب، تقریبا سه هفته پس از درمان مشخص می شود. چند جلسه درمان بسته به نظر پزشک در فواصل چهار تا شش هفته ای جهت دستیابی به نتیجه مناسب، لازم می باشد. این روش به صورت سرپایی و در زمان 15 الی 30 دقیقه و بدون درد انجام می شود.

مزو لاغری غبغب کرج
مزو لاغری غبغب کرج

 

بیشتر بخوانید

مزوتراپی چه مناطقی را می‌تواند هدف قرار دهد؟ 

  • غبغب
  • بازوها و قسمت بالایی دست‌ها
  • شکم‌های برآمده و بزرگ
  • ” دستگیره‌های عاشقانه ” و پهلوها

استفاده از مزو لاغری غبغب کرج برای چه افرادی مناسب است؟ 

مزوتراپی برای افرادی که چربی منطقه ای و انباشته شده در یک ناحیه دارند و به نظر نمی‌رسد با یک رژیم غذایی سالم و ورزش مشکلشان برطرف شود، بهترین روش است. در بیشتر اوقات این منطقه یا برای لیپوساکشن خیلی کوچک است، یا بیمار ترجیح می‌دهد بدون هزینه و زمان لیپوساکشن، به آرامی و به تدریج منطقه مورد نظر را لاغرتر کند. هر جلسه درمانی بین 5 دقیقه (چانه) تا 30 دقیقه (نواحی بزرگ بدن) طول می‌کشد.

نتایج این روش چگونه است؟ 

مزوتراپی یک راه حل دائمی است که گودی و چربی اضافی زیر پوست را از بین می‌برد. این امر باعث می‌شود سلول‌های چربی به جای کوچک شدن فقط از بین بروند. پس از مزوتراپی، پوست بیمار به طور قابل توجهی صاف تر به نظر می‌رسد. بیشتر بیماران در جایی که تحت معالجه قرار گرفته اند اینچ اینچ چربی را از دست می‌دهند. اینچ از دست رفته به تعداد درمان‌ها بستگی دارد، اما می‌تواند چشمگیر باشد.

چند جلسه درمانی لازم است؟ 

مزوتراپی نیاز به یک سری جلسه درمانی دارد. تعداد جلسات با توجه به نتایجی که می‌خواهید تعیین می‌شود. به طور معمول، افراد برای رسیدن به نتایج مطلوب خود 3-5 جلسه را طی می‌کنند.

مزو لاغری غبغب کرج
مزو لاغری غبغب کرج

مراقبت های بعد از مزوتراپی غبغب

  • تا یک روز پس از انجام مزوتراپی غبغب، باید از فعالیت های سنگین، استحمام و رفتن به استخر خودداری کرد.
  • پس از انجام مزوتراپی غبغب، از حمام افتاب یا قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید باید پرهیز نمود.
  • دستورالعمل های تجویز شده توسط پزشک باید به دقت و به موقع انجام شود، تا نتیجه حاصل از مزوتراپی برای متقاضی مطلوب واقع شود.
  • پس از تزریق، در صورت احساس درد و سوزش می توان از کمپرس یخ استفاده کرد.
  • در طول دوره درمان، انجام عملیات لایه برداری و الکترولیز ممنوع می باشد.
  • برای رفع کبودی می توان از پمادهای تجویز شده توسط پزشک استفاده کرد.
  • هنگام خواب به صورتی باید خوابید که ناحیه زیر گردن کشیده شود، که برای رفع غبغب با مزوتراپی موثر باشد و از بالش های نازک یا لوله ای برای زیر گردن استفاده شود.
  • چنانچه التهابات جلسه قبل هنوز باقی مانده باشد، نباید جلسه جدید مزوتراپی غبغب تا رفع آن انجام شود.
  • حدود 10 الی 15 روز پس از مزوتراپی غبغب، می توان نتایج اولیه را مشاهده کرد. با این حال برای رفع کامل غبغب به زمان بیشتری نیاز است.

مزایای مزوتراپی غبغب

  • روشی بی خطر با کمترین عوارض جانبی
  • بدون نیاز به جراحی و بیهوشی
  • میزان موفقیت بالا
  • امکان بازگشت به فعالیت های روزانه بعد از انجام
  • بدون نیاز به دوران نقاهت
  • رفع چربی های زیر چانه
مزو لاغری غبغب کرج
مزو لاغری غبغب کرج

مرکز مزو لاغری غبغب کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط