مزوژل پروفایلو کرج

مزوژل پروفایلو کرج

مزوژل پروفایلو کرج

پروفایلو ژل و یا فیلری است که توسط پزشک در تزریق می شود. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که این ژل چه خاصیتی دارد؟ در واقع باید گفت این ژل یک آبرسان  پوست بسیار قوی به حساب می آید و حاوی هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید یک ماده بسیار مهم برای حفظ طراوت و زیبایی پوست است.  در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی مزوژل پروفایلو کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

مزوژل پروفایلو کرج
مزوژل پروفایلو کرج

 

پروفایلو چیست؟

حتما تا بحال این سوال برایتان پیش آمده که پروفایلو پوست چیست؟ یا حتی به دنبال لیفت صورتتان هستید ولی به طوری که حالت مصنوعی ژل های رایج بازار را نداشته باشد.

پروفایلو صورت

پروفایلو صورت، یک ژل هیالورونیک اسید می باشد که به طبیعی ترین حالت ممکن، سبب حالت دهی و فرم دهی به نواحی مختلف صورت و لیفت آن می شود.

پروفایلو چگونه عمل می کند؟

پروفایلو به گونه ای خاص طراحی شده تا میزان منحصر به فردی از هیالورونیک اسید را داشته باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن یافت شده و مسئول حفظ رطوبت پوست می باشد.

وجود این ماده در پروفایلو به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می کند. پروفایلو به دلیل شیوه ساخته شدن خود بیش از اینکه به عنوان یک فیلر عمل کند، نقش یک آبرسان را ایفا می کند. به همین ترتیب، به دلیل افزایش حجم و درخشندگی پوست برای پوست های پیر، تیره و چروک گزینه ای فوق العاده است.

مزوژل پروفایلو کرج
مزوژل پروفایلو کرج

فواید تزریق مزوژل پروفایلو کرج

شما می توانید برای رفع مشکلات پوستی که در ادامه به آن اشاره می کنیم، نسبت به تزریق فیلر اقدام کنید.

  1. آبرسانی قوی برای پوست
  2. حفظ جوانی و طراوت پوست
  3. از بین بردن سلول های مرده پوست و تحریک پوست برای تشکیل سلول های جدید
  4. از بین برنده ترک های پوستی یا استرچ مارک
  5. رفع سلولیت های پوستی
  6. از بین برنده تیرگی و کبودی ها به خصوص در نواحی حساس مانند دور چشم
  7. رفع چین و چروک و خطوط پوستی
  8. رفع خطوط اخم، خط لبخند و…
  9. رفع چربی های اضافی زیر گردن (لیفت گردن) و غبغب
  10. کمک به مشکلات ریزش مو
  11. تامین کننده اکسیژن مورد نیاز پوست
  12. سفت کردن و لیفت کردن پوست و رفع شل شدگی پوست
  13.  درمان جای جوش و ترمیم کننده جای اسکار
  14. رفع انواع لک های پوستی

 

بیشتر بخوانید:

مزوژل پروفایلو کرج
مزوژل پروفایلو کرج

مدت ماندگاری نتایج مزوژل پروفایلو

ژل پروفایلو به مدت 6 الی 7 ماه پایداری و دوام خود را حفظ خواهد کرد و پس از گذشت این زمان ، می توان درمان را مجدداً تکرار کرد.

عوارض جانبی مزوژل پروفایلو

از رایج ترین واکنش های پوستی به پروفایلو می توان به کبودی ، درد ، تورم ، حساسیت به لمس اشاره کرد که در اغلب موارد نیازی به نگرانی و درمان خاصی نیست و ظرف چند ساعت تا چند روز به تدریج این علائم ناپدید می شوند.

پروفایلو ساخت کدام کشور است؟

مزوژل پروفایلو ساخت کشور ایتالیا می باشد. پروفایلو در شرکت IBSA در کشور ایتالیا تولید و به اغلب کشورهای دنیا صادر می شود. البته کمپانی IBSA یک کمپانی سوئیسی بوده و در نتیجه برخی این ژل را بنام کشور سوئیس می شناسند. این شرکت در بیش از 12 کشور دارای شعب ساخت دارو می باشد.

توصیه های پیش درمانی مزوژل پروفایلو کرج

لطفا به مدت ۲۴ ساعت قبل از درمان از نوشیدن هر گونه الکل خودداری کنید. همچنین، توصیه می کنیم بجز در موارد ابتلا به بیماری های مزمن پزشکی، از مصرف داروی آسپرین یا دیگر داروهای ضد التهاب غیر استروییدی،چند روز پیش از درمان اجتناب کنید.

خودداری از مصرف این داروها خطر کبودی در محل تزریق را از بین می برد. در ارتباط با هر گونه نگرانی خود از تکنسین پزشکی سوال بپرسید.

مراقبت های پس از درمان مزوژل پروفایلو کرج

فرد می تواند پس از انجام درمان پروفایلو به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد. با این حال، ما توصیه می کنیم از آرایش کردن خودداری کنید. البته استفاده از لوازم آرایش معدنی که پس از درمان در کلینیک زیبایی نیز استفاده می شوند، مانعی ندارد.

 

علاوه بر آن، توصیه می کنیم در روز انجام درمان به باشگاه، سونا، سونا بخار یا شنا نروید. همچنین، باید از لمس نواحی تزریق نیز خودداری شود.

مزوژل پروفایلو کرج
مزوژل پروفایلو کرج

مرکز مزوژل پروفایلو کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط