لیپوساکشن غبغب چگونه است.

لیپوساکشن غبغب چگونه است

لیپوساکن غبغب چگونه است

با سلام خدمت شما همراهان  آلا کلینیک از این که مارو دنبال میکنید سپاسگذارم وامیدوارم از پست لیپوساکن غبغب چگونه است.

غبغب چیست؟

برجستگی و آویزان شدن پوست زیر چانه و گردن را غبغب می‌گویند. یکی از مهمترین دلایل به وجود آمدن غبغب چاقی بیش از حد است اما شاید عجیب به نظر برسد افرادی که چاق نیستند و یا اضافه وزن ندارند، در زیر چانه و گردن دچار تجمع چربی و یا آویزان شدن پوست می‌شوند که باعث به هم خوردن تناسب چهره و صورت می‌شود که حتی می‌تواند عوامل ژنتیکی داشته باشد و یا افزایش سن در این موضوع دخیل باشد.. غبغب باعث پیر به نظر رسیدن چهره فرد خواهد شد. یکی از بهترین و سریع‌تر روش ها برای از بین بردن غبغب لیپوساکش و یا ساکشن غبغب است.

لیپوساکشن غبغب
لیپوساکشن غبغب

 

غبغب یا همان دابل چین چرا و چطور ایجاد می شوند؟

عموما برای ایجاد غبغب 3 علت وجود دارد:

  1.  غبغب ژنتیکی و ارثی
  2. افزایش سن و شل شدگی پوست گردن و عضلاتش
  3.  چاقی مفرط که حتی در بسیاری از موارد پس از کاهش وزن هم از بین نمی روند و به اصطلاح چربی های مقاوم هستند.

لیپوساکن غبغب چگونه است.

لیپوساکشن یک روش آرایشی و زیبایی است که از طریق آن چربی های اضافی بدن برداشته خواهد شد. این عمل زیبایی معمولا از طریق یک جراح زیبایی انجام می شود. تقریبا همه با لیپوساکشن ران، شکم و باسن آشنا هستند. اما بسیاری از مردم در مورد لیپوساکشن چانه یا غبغب چیزی نمی دانند. لیپوساکشن بر روی چانه نیز قابل انجام است. غبغب برای افراد می‌تواند یک مشکل بزرگ باشد. غبغب در افراد همیشه نشانه اضافه وزن نیست بنابراین هرچقدر هم سعی کنید لاغر باشید غبغب شما ممکن است مشکل ساز شود. غبغب می تواند ارثی باشد و خلاص شدن از شر آن با سبک زندگی سالم و ورزش بسیار مشکل است.

خلاص شدن از شر غبغب بسیار دشوار است. به خصوص زمانی که تصور کنید هیچ ورزش واقعی برای تقویت عضلات چانه وجود ندارد. معمولا حرکات تمرینی که برای تقویت عضلات این ناحیه وجود دارد، تاثیرپذیری بسیار کمی دارد و تقریبا ناامید کننده است. بنابراین بعضی از افراد تصمیم می گیرند از عمل لیپوساکشن غبغب استفاده کنند. ژنتیک نقش مهمی در ذخیره سازی چربی در نقاط خاصی از بدن دارد. این چربی ها معمولا در مقابل از بین رفتن به وسیله ورزش و رژیم غذایی بسیار مقاوم هستند. بنابراین اگر تلاش کرده اید و موفق نشده اید ناامید نباشید شاید راه درست را پیش نگرفته باشید و شاید باید راه دیگری را انتخاب کنید.

لیپوساکشن غبغب
لیپوساکشن غبغب چگونه است؟

لیپوساکشن غبغب چگونه انجام می‌شود؟

انجام لیپوساکشن غبغب یا گردن عملی است که در بازه زمانی کم می‌تواند باعث بوجود آمدن نتایج رضایت بخشی برای بیماران شود. همانطور که می‌دانید چربی‌های موجود در زیر چانه یا همان غبغب را با گرفتن رژیم و یا فعالیت ورزشی و کاهش وزن نمی توان از بین برد و یا تغییری در آن صورت داد.

با انجام لیفت و لیپوساکشن گردن پوست این ناحیه محکم و کشیده می‌شود. اما برای این کار روشهای مختلفی وجود دارد که پزشک تشخیص می‌دهد، کدام روش برای شما مناسب‌تر است. پزشک متخصص بسته به تشخیص خود این عمل را تحت بی‌حسی موضعی، با استفاده از آرام بخش که از طریق تزریق دارو داخل ورید صورت می‌گیرد و یا با بیهوشی کامل  انجام می‌دهند.

برای انجام لیپوساکشن، پزشک بدین صورت عمل می‌‌کند که چربی های اضافه موجود در زیر چانه و در امتداد گردن را با استفاده از کانولایی بسیار نازک که دارای ضخامتی کمتر از 2 میلیمتر بوده و متصل به خلاء است از زیر پوست خارج می‌نماید. این روش مناسب افرادی است که پوستشان خاصیت ارتجاعی خود را حفظ نموده و به اصطلاح پوست جوانتری دارند و فقط مشکلشان چربی های اضافی زیر پوست است و سستی، شلی و چین و چروک پوست دغدغه ی اصلی آنها نیست. داشتن پوست الاستیکی و مقاوم را پزشک در حین معاینه تشخیص می‌دهد و بر اساس آن انجام لیپوساکشن را پیشنهاد می‌‌دهد.

طی فرآیند لیپوساکشن غبغب چه می‌گذرد؟

یکی از مزیت‌های لیپوساکشن غبغب این است که در بازه زمانی کوتاه شاهد نتایج رضایت بخشی خواهید بود. همانطور که در مطالب فوق ذکر کرده‌ایم، چربی اضافی چانه و گردن با ورزش و رژیم غذایی کاهش نمی‌یابد؛ لذا لازم است از روش‌های درمانی و پزشکی برای رهایی از چربی‌های اضافه استفاده نمود.

به طور معمول، بعد از یک جلسه مشاوره حضوری پزشک بهترین روش برای درمان افتادگی پوست و رفع غبغب را به شما معرفی خواهد کرد. در صورتی که پزشک لیپوساکشن را برای شما مناسب بداند، براساس تشخیص خود این فرآیند را تحت بیهوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی انجام خواهد داد.

لیپوساکشن غبغب تحت تاثیر بی‌حسی موضعی خطر کمری دارد و از مدت زمان بهبود کوتاهتری برخوردار است و نیازی به بستری شدن نیست. اما احتمال دارد که تعداد کمی از افراد با تشخیص و صلاح دید پزشک تحت بیهوشی عمومی این عمل زیبایی را انجام دهند.

طی عمل لیپوساکشن، پزشک مکان‌هایی را علامت گذاری کرده و چربی‌های مزاحم را توسط کانولایی مخصوص و نازک از محل مورد نظر خارج می‌کند. کانولا مورد استفاده در لیپوساکشن غبغب دارای ضخامتی حدود 2 میلیمتر است و آسیب یا خطری به همراه نخواهد داشت.

برش‌های ایجاد شده برای ورود کانولا بسیار کوچک و ظریف است. در صورتی که برش‌ها با دقت و وسواس زیاد انجام شود، آثاری از زخم و لیپوساکشن در ناحیه تحت درمان باقی نخواهد ماند.

این روش بیشتر مناسب افرادی است که دارای پوست با خاصیت ارتجاعی بالا هستند و تنها مشکل آن‌ها چربی اضافی صورت و چانه است.

لیپوساکشن غبغب
لیپوساکشن غبغب

اطلاعات تماس

  آدرس : گوهردشت، فلکه اول، برج پارمیدا، طبقه ۲، واحد ۲۰۱
  پست الکترونیک : info@ala-clinic.com
  تلفن:
02634093135
02634093136
09352500847

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط