باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر

باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر

باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر

ر حال حاضر کاشت مو به عنوان یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی شناخته می‌شود. این عمل مناسب افرادی است که از طاسی سر و یا ریزش بیش از حد مو رنج می‌برند. طاسی و ریزش مو می‌تواند به عوامل مختلفی نظیر عوامل وراثتی، شیمی درمانی برای رفع سرطان، عوارض جانبی برخی داروها، بیماری‌هایی که بر سیستم بدن تاثیر می‌گذارند وابسته باشد. که در اغلب موارد پیوند مو گزینه مناسبی برای افراد خواهد بود. در این مقاله در رابطه با معرفی  خدمات خود در کلینیک آلا ، باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر ، با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر
باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر

ویژگی‌های باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر

داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت

مهمترین و ساده‌ترین ویژگی یک مرکز درمانی، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت می‌باشد. این مجوز باید به شکلی در مرکز درمانی نصب شود که در معرض دید همگان باشد. همانگونه که تمامی مراکز تجاری، جواز کسب و مجوز رسمی خود را در محل کسب خود نصب می‌کنند، تمامی کلینیک‌های درمانی نیز موظف به انجام این کار هستند. وزارت بهداشت به منظور حمایت از سلامت بیماران، قوانین سفت و سختی را وضع کرده که رعایت آن برای تمامی کلینیک‌های پوست و مو لازم است. برای مثال:

  • تمامی کادر پزشکی مراکز پوست و مو باید دارای مجوز و مدرک تخصصی پوست و مو باشند.
  • مرکز درمانی باید دارای تمامی استانداردهای تعیین‌شده از سوی وزارت بهداشت باشد. این استانداردها شامل سیستم تهویه و ایمنی درمانگاه، اتاق جراحی و اتاق معاینه مجهز، سالن انتظار مناسب و مواردی از این دست می‌باشد.

تجهیزات مدرن و امکانات مناسب

یک مرکز مجاز بدون داشتن تجهیزات تخصصی و به روز، کاری از پیش نمی‌برد. اگر یک کلینیک ادعای این را دارید که بهترین مرکز کاشت مو است، باید از امکانات و تجهیزات مدرن نیز بهره‌مند باشد. در اینجای مطلب ذکر این نکته خالی از لطف نیست که منظور از تجهیزات مدرن، شکل ظاهری شیک و زیبای دستگاه‌ها نیست، بلکه اثربخشی بالا و کیفیت آن‌ها است. متاسفانه بسیاری از بیماران آگاهی چندانی از کیفیت تجهیزات پزشکی ندارند و این روزها برخی از کلینیک‌ها با تهیه دستگاه‌های شیک اما بی‌کیفیت، مشغول ارائه خدمات پزشکی هستند.

پزشکان و متخصصین زبردست

پزشکان که رکن اصلی هر مراکز درمانی هستند باید از تجربه و مهارت بالایی در کار خود برخوردار باشند. تخصص و دانش لازمه‌ی پزشک‌بودن است، اما داشتن تجربه از آن مهمتر است و فقدان آن می‌تواند نتایج جبران‌ناپذیری را در بر داشته باشد. بنابراین مجهز بودن کلینیک و استفاده از پزشکان متخصصی به تنهایی کافی نیست و تجربه و مهارت حرف اول را در علم پزشکی می‌زند.

 

باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر
باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر

کاشت مو در باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر چگونه انجام میشود؟

کاشت طبیعی مو یک فعالیت زیبایی است که به انتقال فولیکول­‌های مو از یک نقطه در سر یا بدن به قسمت‌های جلویی و میانی سر در افراد می‌­گویند. قسمتی که فولیکول‌­ها از آن برداشت می­‌شوند، «بانک مو» و نواحی بدون موی سر که فولیکول­‌ها در آن قرار می­‌گیرند، قسمت «دریافت کننده» نام دارد.

عمل کاشت مو بسته به تعداد موهای کاشته شده، ممکن است چهار تا هشت ساعت در یک روز و در مواردی دو روز زمان ببرد. اکثر مراجعان در طول جراحی به­ هوش بوده و فقط بی­‌حسی در قسمت پوست سر آن‌ها اعمال می­‌شود. جراحی با برداشتن موهای سالم توسط متخصص پوست آغاز می­‌شود. برای طبیعی شدن کاشت مو، متخصص پوست می‌­تواند به دو صورت عمل کند؛ جراح در روش اول یک نوار از پوست سر را با موهای سالم برش می‌­دهد و در روش دوم عمل برداشت مو را روی هر تار مو به صورت جداگانه انجام می­‌دهد. زمان روش دوم طولانی‌تر است؛ در عوض از ایجاد زخم‌های نواری روی پوست سر جلوگیری می­‌کند.

قبل از انجام پیوند، تکنسین­‌ها موهای برداشته شده و جراح پوست سر را برای عمل پیوند، آماده می­‌کنند. پس از پیوند کامل موها، پوست سر بانداژ شده و دستورالعمل‌­های مراقبت در منزل به شما داده می‌­شود.

 

آیا شما می‌توانید روش کاشت موی خود را انتخاب کنید؟

بله می‌توانید. شما می‌توانید برخلاف نظر مشاور کاشت مو روش دیگری را انتخاب کنید. اما انتخاب نادرست می‌تواند به نتایج ناامیدکننده‌ای منجر شود. به همین خاطر توصیه می‌کنیم که به صحبت‌های پزشک و مشاور خود اعتماد کنید.

آیا می توان یک روش را به عنوان بهترین معرفی کرد؟

خیر. نمی‌توانیم بگوییم که یکی از روش‌های کاشت مو نسبت به سایرین برتری دارد. هرکدام از این روش‌ها مزایا و معایبی دارند. وقتی این مزایا و معایب را با نیازها و شرایط شما می‌سنجیم، می‌توانیم بهترین روش کاشت مو را برای شما انتخاب کنیم.

بهترین روش کاشت مو چگونه تعیین می‌شود؟

زمانی که تصمیم قطعی برای کاشت مو گرفتید، در مورد روش‌های مختلف کاشت به خوبی مطالعه کنید تا اطلاعات لازم را داشته باشید. در جلسه‌ی مشاوره با متخصصان پوست و موی کلینیک، وضعیت طاسی و بانک مو شما به شکل تخصصی بررسی می‌شود و مشاور بهترین روش کاشت مو را به شما پیشنهاد می‌کند.

البته انتخاب بهترین روش با همفکری شما صورت می‌گیرد و این حق شماست که روش کاشت موی خود را انتخاب کنید.

باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر
باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر
بیشتر بخوانید:

عوارض کاشت مو  چیست؟

به طور کلی، جراحی کاشت مو طبیعی یک روش ایمن در نظر گرفته میشود. با این حال، نحوه واکنش هر فرد به این جراحی متفاوت از دیگری است. در نتیجه زمان بهبودی و عوارض بعدی این عمل در افراد می تواند متفاوت از یکدیگر باشد.

عفونی شدن زخمهای ایجاد شده

عفونی شدن زخمهای ایجاد شده یک عارضه نادر است که با استفاده از برخی از آنتی بیوتیک ها و همچنین کرم های مخصوص، قابل رفع است. البته به خاطر داشته باشید که اگر در انتخاب کلینیکی که این جراحی در آن انجام میشود دقت کنید، احتمال ابتلا به عفونت بسیار کاهش پیدا میکند. چرا که این عارضه جانبی معمولاً به دلیل بهداشت ضعیف در حین انجام جراحی ایجاد می شود.

خونریزی و تورم

با توجه به اینکه این جراحی به عنوان یکی از عملهای تهاجمی در نظر گرفته میشود، خونریزی و تورم یکی از عارضه های بعدی آن است. تشدید شدن این عارضه زمانی بیشتر میشود که فرد قبل از انجام جراحی مصرف الکل و نیکوتین را قطع نکرده باشد.

خارش

خارش یکی از اتفاقهای معمول بعد از جراحی کاشت موی طبیعی است که نشان دهنده روند بهبود است. با این حال، اگر میزان خارش پوست سر به بیشترین میزان خود رسید، باید از خارش پوست سر خودداری کرد.

ریزش موهای ناگهانی

ریزش موهای ناگهانی، 1 الی 5 هفته بعد از انجام جراحی اتفاق افتاده و معمولاً افراد را نگران و ناراحت می کند. در حالی که این اتفاق طبیعی است و بعد از 3 الی 4 ماه، موهای پیوند داده شده، رشد میکنند.

نکات مهم قبل و بعد از جراحی در باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر

  • حداقل یک هفته قبل از کاشت مو، سیگار نکشید، الکل نخورید و گوشت قرمز مصرف نکنید (ترجیحا مرغ هم نخورید)
  • بخاطر داشته باشید بهتر است با یک شخص دیگر جهت همراهی یا بازگرداندن شما به منزل پس از عمل، هماهنگی های لازم را انجام دهید. حتی می توانید از تاکسی برای بازگشت خود استفاده کنید بهرحال توصیه ما این است که پس از عمل کاشت مو خودتان رانندگی نکنید.
  • روز بعد از کاشت، برای باز کردن پانسمان به کلینیک مراجعه نمایید. حتما ساعت را با مشاور مجموعه هماهنگ کنید.
  • بعد از کاشت مو تا یک ماه از کارهای سنگین بدنی خودداری کنید
  • داروهایی مثل زینک و … که به شما داده می شود را طبق دستور مصرف کنید
  • تا چند روز (بسته به نظر پزشک) از حمام رفتن خود داری کنید و بعد از یک هفته برای شست و شو تا دو هفته فقط از ابر و شامپو بچه استفاده کنید و زیر فشار مستقیم آب نروید
  • تا یک هفته بعد از جراحی هنگام خواب از چند بالشت استفاده کرده و به صورت نیمه نشسته و با زاویه 45 درجه استراحت نمایید و به هیچ وجه روی شکم نخوابید.
باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر
باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر

باکیفیت ترین مرکز کاشت در گلشهر کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط