متخصص لیپوساکشن در کزج

متخصص لیپوساکشن در کرج + قیمت لیپوساکشن در کرج

متخصص لیپوساکشن در کرج

با سلام خدمت شما همراهان  آلا کلینیک از این که مارو دنبال میکنید سپاسگذارم وامیدوارم از پست متخصص لیپوساکشن در کرج لذت ببرید. لیپوساکشن درکرج یکی از روش‌های کم تهاجمی برای از بین بردن چربی‌های اضافه در نواحی مختلف بدن از جمله ساکشن شکم و پهلو است. این روش برای کسانی توصیه می شود که علاوه بر داشتن چربی‌های اضافه در ناحبه شکم، پهلو، بازو، ران، غبغب و …. دارای پوستی قابل انعطاف و ارتجاعی در آن نواحی هستند. یکی از مهمترین دغدغه‌های متقاضیان، هزینه لیپوساکشن است که به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. ما در این مقاله  روش انجام جراحی لیپوساکشن و اقدامات قبل از لیپوساکشن و متخصص لیپوساکشن در کرج را بررسی کردیم.

مزایا لیپوساکشن

  • لیپوساکشن به طور دائم می تواند پک های کوچکی از چربی های سرسخت را از بین ببرد.
  • جراح می تواند حجم بیش تری از چربی را در یک جلسه در مقایسه با روش های غیر جراحی از بین ببرد.
  • این روش به جراح اجازه می دهد تا بدن را تغییر شکل دهد، به خصوص هنگامی که با انتقال چربی ترکیب شود تا باعث پر شدن دیگر مناطق گردد.
  • افرادی که روش لیپوساکشن را به عنوان ارزش ارزیابی کردند می گویند که بعد از بهبودی، پوشیدن لباس بهتر بود، اعتماد به نفس بیش تری داشتند و احساس جوانی می کردند. بسیاری می گویند که یک زندگی سالم تر و مناسب تر نسبت به قبل از جراحی پیدا کردند.

معایب لیپوساکشن

  • لیپوساکشن جراحی است، بنابراین برای بهبودی زمان لازم است. یک یا دو هفته از کار افتادگی با کمی تورم، کبودی، بی حسی و درد عصبی خواهید داشت.
  • برخی از افراد حتی می گویند که آرزو می کنند که سه هفته مرخصی بگیرند تا به طور کامل بهبود یابند.
  • اگر چربی از بین نرود و اگر دارای خاصیت ارتجاعی کافی برای بازگشت به عقب نباشد، پوست می تواند آویزان شود. حتی ممکن است به روش دیگری برای از بین بردن یا سفت شدن پوست اضافی نیاز داشته باشید.
  • عدم تقارن، کمرنگی و سایر بی نظمی ها می تواند اتفاق بیفتد، به خصوص اگر جراح بی تجربه باشد. کسانی که موافق لیپوساکشن نیستند، زخم، ناراحتی یا بیهودگی را دلیل عنوان کردند.
  • در حالی که لیپوساکشن به طور دائم سلول های چربی را از بین می برد، منتها سلول های چربی باقی مانده می توانند گسترش یابند یا در صورت افزایش وزن سلول های جدید می توانند تشکیل شوند.

متخصص لیپوساکشن در کرج

قیمت لیپوساکشن در کرج

اما به طور کلی قیمت لیپوساکشن در کرج  از  30 میلیون تومان  شروع می‌شود و تا 60 میلیون تومان متغیر است. همچنین قیمت‌های تعیین شده حدودی اند و با توجه به وزن و قد و نوع عملی که انجام می‌دهید (عمل همراه با لیفت باشد یا خیر) به صورت دقیق تعیین می‌شود. لیپوساکشن نمی‌تواند جایگزینی برای ورزش کردن و رژیم غذایی باشد، اگر این عمل را انجام می‌دهید، باید به رژیم غذایی و تمرینات ورزشی روزانه خود نیز توجه داشته باشید تا اندام شما پس از عمل به فرم دلخواه ثابت بماند.

همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که این عمل زیبایی راهی جهت برطرف کردن سلولیت‌های پوستی نیست و افتادگی‌های پوست به واسطه انجام این نوع پیکر تراشی درمان نخواهد شد.

لیپوساکشن به کمک لیزر

لیپوساکشن به کمک لیزر

در این روش به منظور ذوب نمودن سلول های چربی از امواج لیزر استفاده می شود. پس از تبدیل شدن سلول های چربی به حالتی آبکی مانند ، می توان به وسیله مکش وکیوم آن ها را از محل مورد درمان خارج نمود یا به آن ها اجازه داد تا به خودی خود و به کمک لوله های کوچک قرار داده شده در این ناحیه ( کانولا ) خارج شوند.

لازم به ذکر است که لوله های مورد استفاده در عمل ليپوساکشن با لیزر به نسبت لوله هایی که در روش قدیمی لیپوساکشن مورد استفاده قرار می گرفت، کوچک تر می‌باشند ، لذا عموما جراحان برای استخراج چربی موضعی از نواحی حساس بدن از قبیل صورت، چانه و فک از این روش استفاده می‌کنند. از دیگر مزایای لیپوساکشن به کمک لیزر ، می توان به کلاژن سازی در بافت ها به کمک امواج لیزر اشاره نمود.

کلاژن سازی باعث افزایش استحکام بافت پوست می شود و به این ترتیب از افتادگی آن پس از عمل ليپوساکشن جلوگیری می‌کند.

دوره نقاهت بعد از لیپوساکشن

بیمار ممکن است پس از انجام عمل با تورم ، درد و کبودی مواجه شود که در این موارد جراح متخصص داروهایی را برای کنترل درد و پیشگیری از عفونت تجویز می کند. به طور کلی بیمار پس از چند روز استراحت می تواند به امور روزمره باز گردد و انجام فعالیت های سبک روزانه خود را از سر گیرد.

مراقبت های بعد از لیپوساکشن

دستیابی به نتیجه مطلوب از لیپوساکشن نیز نیاز به رعایت نکات و مراقبت های بعد از آن دارد ، بنابراین به نکاتی که در ذیل به آن ها اشاره شده است ، توجه نمایید.

  • استعمال دخانیات و مصرف الکل پس از عمل لیپوساکشن ، سبب افزایش دوران نقاهت آن می گردد ؛ بنابراین به منظور تسریع در روند بهبودی ، توصیه می شود تا مدتی از مصرف آن ها اجتناب نمایید ؛ حتی در برخی از موارد ، پزشک توصیه می کند در معرض دود سیگار و قلیان نیز قرار نگیرید.
  • در صورت احساس درد ، پس از اجازه از پزشک معالج خود اقدام به مصرف مسکن نمایید.
  • به بیماران در دوران نقاهت عمل لیپوساکشن ، توصیه می گردد به مقدار فراوان آب بنوشند.
  • از خوابیدن به پهلو یا شکم خودداری کرده و به شکل طاق باز بخوابید ؛ همچنین به منظور قرارگیری سر در مکانی بالاتر از بدن دو بالش در زیر سر خود قرار دهید.
  • از استراحت مطلق ، پرهیز کرده و به آرامی راه بروید.
  • نمک و ادویه را تا حد قابل توجهی از رژیم غذایی خود کاهش داده یا حذف کنید.

اطلاعات تماس

آدرس : گوهردشت، فلکه اول، برج پارمیدا، طبقه ۲، واحد ۲۰۱
پست الکترونیک : info@ala-clinic.com
تلفن:
02634093135
02634093136
09352500847
تازه ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط