سابسیژن با تزریق چربی کرج

سابسیژن با تزریق چربی کرج

سابسیژن با تزریق چربی کرج

سابسیژن عمل جراحی کوچکی است که برای درمان اسکارهای فرورفته پوستی و چروک‌ها به کار می‌رود. برای انجام سابسیژن از یک سوزن ویژه به نام نوکور استفاده می‌شود که لبه تیز آن باعث جدا شدن بافت‌های فیبروزی می‌گردد و اسکار را به بافت‌های زیر متصل می‌نماید. دراین مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی سابسیژن با تزریق چربی کرج با شما صحبت کنیم.پس با ما همراه شوید.

آیا سابسیژن به تنهایی دائمی است ؟

سابسیژن به تنهایی دائمی نیست. طبق تجربه من ترکیب سابسیژن با انتقال چربی نتایج بهتری را ایجاد می کند.

سابسیژن به تنهایی برای اصلاح هرگونه مشکلات پوستی کافی نیست، به ویژه اگر برای اسکار به کار رود. فضای زیر پوست که آزاد شده باید برای جلوگیری از فرورفتگی مجدد به دلیل انقباض اسکار، با پیوند چربی ترکیب شود.

سابسیژن برای درمان اسکارهای فروفته وعمیق موثر است و باعث می شود که این اسکارها بالا آمده و ظاهری صاف ایجاد کنند. اگر اسکار دوباره متصل نشود و پوست را به پایین نکشد اثر سابسیژن دائمی است. به همین دلیل است که پس از سابسیژن ژل تزریق می شود تا در اتصال مجدد اسکار اختلال ایجاد کند. بسته به میزان فرورفتگی و مکان از هر ژلی می توان استفاده کرد. تزریق ژل این اطمینان را ایجاد می کند که با جلوگیری از اتصال مجدد اسکار مسطح باقی بماند.

سابسیژن با تزریق چربی کرج
سابسیژن با تزریق چربی کرج

 

مرکز سابسیژن با تزریق چربی کرج

کلینیک آلا

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

در آلا کلینیک بیشتر بخوانید:

سابسیژن با تزریق چربی کرج
سابسیژن با تزریق چربی کرج

سابسیژن اسکار با تزریق چربی کرج

در این روش به منظور درمان اسکارهای فرورفته حاصل از جوش ها ، اتصالات فیبروز متصل به اسکار  ،که موجب کشیده شدن آن به سمت پایین می شود ، در اثر حرکات جلو و عقب سوزن مخصوص نوکور یا کانولا بریده می شود و موجب بالا آمدن اسکار و صاف شدن پوست خواهد شد ، خراش های ایجاد شده در زیر پوست ، لایه درم را به تولید کلاژن و الاستین جدید جهت ترمیم پوست وادار می سازد ، در نتیجه اسکار به شکل مطلوبی پر و ترمیم خواهد شد ، دو الی سه ماه پس از انجام عمل سابسیژن ، با کامل شدن فرآیند کلاژن سازی ، پوست بهبود خواهد یافت .

کاربردهای سابسیژن

سابسیژن را می‌توان برای درمان اسکارهای فرورفته که ناشی از آکنه، ضربه، جراحی و حتی آبله مرغان هستند به کار برد. گاهی اوقات سابسیژن برای درمان چروک‌ها و فرورفتگی‌های ناشی از پیوندهای پوستی و حتی درمان سلولیت به کار می رود.

موارد منع انجام سابسیژن اسکار با تزریق چربی

سابسیژن را در موارد زیر نمی‌توان به کار برد:
1- بیمارانی که سابقه اسکار هایپرتروفیک یا کلوئید دارند
2- بیمارانی که در حال حاضر یا طی ۱۲ ماه اخیر از رتینویید‌های خوراکی مانند راکوتان استفاده کرده‌اند.
3- افرادی که مشکلات انعقادی دارند
4- عفونت باکتریال یا ویروسی فعال

سابسیژن با تزریق چربی کرج
سابسیژن با تزریق چربی کرج

برای از بین بردن جای جوش و اسکار سابسیژن بهتر است یا لیزر؟

عمق نفوذ لیزر بسیار کم بوده چرا که در قسمت سطحی لایه اپیدرم نفوذ می کند در نتیجه لیزر برای کسانی بهتر است که دارای جای جوش های بسیار سطحی هستند اما برای کسانی که اسکار های شدیدی بر روی پوست دارند لیزر مناسب نبوده و سابسیژن بهترین انتخاب خواهد بود.

سابسیژن با تزریق چربی در کرج

پیش از انجام جراحی سابسیژن باید چه کار هایی انجام شود؟

پیش از انجام جراحی سابسیژن باید از مصرف برخی دارو ها خودداری کرد که از جمله این دارو ها می توان به آسپرین، دارو های ضد التهاب و مکمل های امگا 3 اشاره کرد. تذکرات و نکاتی که باید رعایت شود پیش از انجام سابسیژن توسط پزشک به فرد اعلام می شود. معمولا تمامی پرهیز های دارویی و غذایی باید 10 روز قبل از جراحی سابسیژن باید رعایت شود.

توجه داشته باشید که پس از سابسیژن صورت کمی با ورم و کبودی همراه است که این امر کاملا طبیعی بوده در نتیجه اگر شاغل هستید پیشنهاد می کنیم قبل از تعطیلات آخر هفته عمل سابسیژن را انجام دهید تا اگر صورتتان دچار ورم و کبودی شد در محل کار خود نباشید.

هزینه انجام سابسیژن به چه عواملی بستگی دارد؟

این پرسش یکی از سوالات در مورد سابسیژن است که برای همه مهم است. عوامل زیادی در افزایش و یا کاهش هزینه سابسیژن موثر هستند که این عوامل عبارتند از: محل انجام سابسیژن، اندازه و عمق اسکار و جای جوش

در واقع محاسبه هزینه سابسیژن در کلینیک ها و مراکز پوست و زیبایی با توجه به تعداد اسکار ها خواهد بود.

سابسیژن با تزریق چربی کرج
سابسیژن با تزریق چربی کرج

چه درمان‌هایی را می‌توان با سابسیژن ترکیب کرد؟

سابسیژن را می‌توان با سایر اقدامات درمانی که برای درمان اسکار استفاده می‌شود، به کاربرد. از جمله این درمان‌ها می‌توان استفاده همزمان سابسیژن با رتینوئیدهای موضعی، انجام همزمان سابسیژن با درماپن یا کراس یا لیزر فراکشنال نام برد .

نتایج سابسیژن با تزریق چربی کرج به چه صورت است؟

در صورتی که سابسیژن درست انجام شود نتایج آن می‌تواند عالی باشد. همانطور که گفته شد ممکن است نیاز به تکرار درمان نیز وجود داشته باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط