بهترین مرکز کاشت ابرو کرج

بهترین مرکز کاشت ابرو کرج

بهترین مرکز کاشت ابرو کرج

اغلب کسانی که به دنبال کاشت ابرو طبیعی می‌باشند ابرو های کم پشت و باریکی دارند یا به دلایل متعددی مانند استفاده بیش ار حد از مواد آرایشی مثل مداد ابرو و سایه ابرو و یا سوختن پوست ناحیه‌ای از ابرو ها یا برداشتن غیر اصولی ابرو ها و غیره، قسمتی  یا کل ابرو های آن‌ها دچار ریزش  یا کم پشتی شده است. در این مقاله در رابطه با معرفی خدمات خود در کلینیک آلا بهترین مرکز کاشت ابرو کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

چرا ابروها می‌ریزند؟

پیدا کردن علت ریزش ابروها یکی از مهم‌ترین مراحل برای انتخاب روش مناسب کاشت است. قبل از کاشت ابروها باید علت ریزش آن‌ها درمان شود. توجه کنید که موهایی که در فرایند کاشت ابرو استفاده می‌شوند، موهایی کاملا طبیعی هستند و فرایند رشد آن‌ها نیز با موهای طبیعی تفاوتی ندارد؛ بنابراین هر دلیلی که باعث ریزش ابروها شده است، می‌تواند بر روی موهای کاشته شده نیز تاثیر بگذارد. ممکن است بعضی از این دلایل مانند دلایل ارثی قابل درمان نباشند؛ اما شاید بتوان از طریق روش‌هایی آن‌ها را کنترل کرد.

از دست دادن یا کم پشتی ابروها می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • بیماری‌های تیروئیدی
  • افزایش سن افراد
  • بیماری‌های عمومی یا سیستمیک
  • آلوپسی آره‌تا
  • سوختگی
  • تاتو و هاشور ابرو
  • عفونت
  • کندن و برداشتن بیش از حد ابروها
  • اختلال در رشد ابروها به صورت مادرزادی
  • افرادی که به صورت ارثی و ژنتیکی مستعد از دست دادن ابروها یا کم پشت شدنشان هستند.
بهترین مرکز کاشت ابرو کرج
بهترین مرکز کاشت ابرو کرج

کاشت ابرو چیست و چه مزایایی دارد ؟

کاشت ابرو طبیعی برای بازیابی موهای ضعیف بر روی ابرو انجام می‌شود. پیوند ابرو به روش‌های متعددی انجام می‌گیرد که بسته به نیاز بیمار و تشخیص پزشک یکی از روش‌های پیوند ابروی طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلایل زیادی وجود دارند که می‌توانند سلامتی ابروها را تهدید کنند و موجب ریزش ابروها شوند. این موضوع شاید در اولین مواجهه، نگران کننده به نظر برسد اما مایوس شدن از درمان ریزش ابروها، تنها برای افرادی اتفاق می‌افتد که از پیشرفت‌های پزشکی برای پایان دادن به این مسئله، باخبر نیستند. وقتی ابروها از دست می‌روند، ظاهر شما تغییر می‌کند و این تغییر، در جهت مطلوبی رخ نمی‌دهد.

ابروهای زیبا تاثیر چشم‌گیری در زیبایی چهره افراد، چه مرد و چه زن، دارند. ریزش یا کم‌پشتی ابرو می‌تواند تاثیر منفی زیادی در جوانی و شادابی چهره افراد بگذارد. از طرفی، امروزه دیگر ابروهای نازک جذابیت چندانی نداشته و افراد زیادی اعم از مدل‌ها، بازیگران و افراد معروف به روش‌های مختلف برای پرپشت کردن ابروهای خود اقدام می‌کنند. کاشت ابرو طبیعی  یکی روش موثر برای داشتن ابروهایی زیبا است.

انجام تاتو یا هاشور از جمله راه‌هایی است که اکثر افراد برای پرپشت نشان دادن ابروهای خود انتخاب می‌کنند. اما علاوه بر مصنوعی بودن ظاهر این عمل‌ها، خطرات و عوارض مختلفی در نتیجه آن ظاهر می‌شود. کاشت ابرو طبیعی یک روش جدید، بدون خطر با ظاهر کاملا طبیعی برای داشتن ابروهایی پرپشت و دائمی است که شما را از تاتو بی‌نیاز می‌کند. در این مقاله سعی داریم به دلایل ریزش ابرو، انجام کاشت ابرو برای مقابله با آن و هر آنچه که لازم است درباره بهترین روش کاشت ابرو بدانید، بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

 

 

علت ریزش ابروها چیست؟

  • ریزش موهای ابرو دلایل متنوعی می‌تواند داشته باشد. از مهم‌ترین این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • بیماری‌های مختلف: بیماری‌هایی مانند عفونت‌ها، اختلالات تیروئیدی، تغییرات هورمونی، سرطان‌ها، بیماری‌های روحی شدید و کمبود مواد معدنی از جمله آهن.
  • مصرف دارو: بعضی از داروهای خاص مانند داروهای ضد التهاب، ضد بارداری، ضد تشنج و داروهای درمان اختلالات رفتاری و شیمی‌درمانی.
  • تغذیه نامناسب: کمبود ویتامین‌هایی مانند ویتامین E و ویتامین‌های ‌B کمپلکس، کمبود آب بدن، کمبود پروتئین و بیوتین.

 

بهترین مرکز کاشت ابرو کرج
بهترین مرکز کاشت ابرو کرج

 

کاشت ابرو طبیعی چیست؟

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن گرافت‌های مو از سر برداشت شده و به ناحیه ابرو منتقل می‌شوند. این عمل زیرمجموعه کاشت مو است و از همان تکنیک‌ها برای انتقال فولیکول مو استفاده می‌کند. انتقال فولیکول‌های مو به ابرو باعث می‌شود که تارهای کاشته شده تا پایان عمر رشد کنند و کاملا طبیعی به نظر برسند.

 

چه کسانی برای کاشت ابرو مناسب هستند؟

  • برای انجام کاشت ابرو بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید. پزشک شرایط عمومی شما از جمله داشتن بانک موی مناسب را برای انجام این عمل و انتخاب روش مناسب می‌سنجد. در حالت کلی کاشت ابرو به افراد زیر توصیه می‌شود:
  •  به طور ارثی دچار ریزش یا کم‌پشتی مو هستند.
  • کسانی که از مدل ابروهای خود راضی نیستند.
  • کسانی که در اثر سوختگی، زخم، جای بخیه و بیماری‌های مانند اختلالات تیروئیدی، خود ایمنی یا ریزش موی سکه‌ای قسمتی از موهای ابروی خود را از دست داده‌اند.
  •  از طرح یا رنگ تاتوی ابرویشان خسته شده‌اند یا تاتوی آن‌ها رنگ اصلی خود را از دست داده ‌است.

 

 

بهترین مرکز کاشت ابرو کرج
بهترین مرکز کاشت ابرو کرج

 

توصیه های بعد از کاشت ابرو

تماس مستقیم دست با ابروهای کاشته ‏شده در چند روز اول پس از جراحی ممنوع است.

نواحی اطراف ابرو و چشم با آب مستقیم شسته نشود.

به مدت یک هفته آرایش در این نواحی انجام نگیرد.

پس از کاشت ابروی طبیعی از پماد آنتی‏ بیوتیک برای محافظت در مقابل عفونت استفاده ‏شود.

شست‏ وشوی معمولی صورت، یک هفته بعد از کاشت امکان پذیر می باشد.

ابروهای کاشته شده را می‏ توان رنگ کرد و هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد.

موی استفاده شده در کاشت ابرو از بانک موی سر فرد تهیه می ‏شود و با در نظر گرفتن این نکته که موی ابرو دائما در حال رشد نیست و برعکس موی سر، بعد از زمان کوتاهی رشدش متوقف می ‏گردد باید مرتبا توسط فرد کوتاه و تمیز شود.

 

عوارض بعد از کاشت ابرو :

عمل جراحی کاشت ابرو یک عمل جراحی محدود است و به همین خاطر عوارض آن بسیار کم و ناچیز است. اگر این عمل تحت نظر متخصص پوست و مو انجام شود، مشکل خاصی بوجود نمی‏ آید.

در صورتی که این کار توسط افراد نا آگاه و غیرمتخصص انجام گیرد، امکان ایجاد عفونت در محل یا جهت و خواب نامناسب رویش موهای کاشته‏ شده وجود دارد. در صورت بروز این مشکلات ترمیم ابروها بسیار مشکل می ‏باشد. در نتیجه اکیداً توصیه می ‏شود که در انتخاب متخصص پوست و موی خود نهایت دقت و وسواس را داشته باشید.

در کاشت ابرو تزریق ماده بی حسی تا حدودی دردناک است، زیرا ناحیه اطراف چشم بسیار حساس است.

واکنش بدن افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. در بعضی موارد ممکن است هیچ گونه ورم و کبودی پیش نیاید. در صورتی که این حالت ایجاد شود ورم اطراف چشم‌ها که به نسبت زودگذر است و معمولاً به سرعت با گذشت یک شب از عمل جراحی از بین می‌رود.

پس از عمل کاشت ابرو طبیعی، ناحیه ابرو ممکن است دچار کبودی، التهاب، یا ورم شود، اما همواره امکان مشاهده سایر عوارض محدود نیز در ارتباط با این عمل جراحی وجود دارد.

بهترین مرکز کاشت ابرو کرج
بهترین مرکز کاشت ابرو کرج

 

بهترین مرکز کاشت ابرو در شهر کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط