لیزر الکساندرایت در کرچ

بهترین مرکز لیزر الکساندرایت در کرج

بهترین مرکز لیزر الکساندرایت در کرج

با سلام خدمت شما همراهان  آلا کلینیک از این که مارو دنبال میکنید سپاسگذارم وامیدوارم از پست بهترین مرکز لیزر الکساندرایت در کرج لذت ببرید.

 

لیزر موهای زائد  چگونه  کار می کند ؟

لیزر درمانی موهای زائد در کرج از پرتوهای لیزر با گرمای بالا به عنوان نوعی خفیف تابش استفاده می کند. در طی فرایند ، این پرتوهای لیزر گرم می شوند و به فولیکول های مو آسیب می رسانند.در زیر پوست بدن شما ریشه های مو وجود دارد. این ریشه ها یا فولیکول مو هستند باعث رشد من میشوند و از بین بردن آنها با لیزر کرج باعث کاهش چشمگیر رشد مو در بدن میشود.

درمان عرق کردن زیاد با لیزر در کرج

ذکر یک حقیقت برای اثبات فواید لیزر موهای زائد کرج کافی است: در نتیجه این روش می توانید نه تنها موهای زائد ، بلکه عرق های غیر ضروری را نیز از بین ببرید. بعد از لیزر موهای زائد می توان درد تیغ و اپیلاسیون را برای مدت طولانی فراموش کرد.

با این حال ، افرادی که از درماتیت ، اگزما و سایر بیماری های پوستی رنج می برند ، ممکن است منع مصرف لیزر موهای زائد را داشته باشند ، که اصلی ترین عیب لیزر موهای زائد است.

مرکز لیزر در کرج مناطق زیر را برای لیزر موهای زائد مناسب می داند 

  • لیزر قفسه سینه
  • لیزر نواحی پشت بدن (کمر)
  • لیزر شانه ها
  • لیزر  گردن
  • لیزر بیکینی
  • لیزر  صورت (به جز ناحیه چشم)
  • لیزر زیر بغل

 

نحوه عملکرد لیزر الکساندرایت چگونه است؟

• عملکرد لیزر الکس به اینگونه است که طول موج نور با انرژی بالا به ناحیه هدف تابانده می‏ شود و حرارت ایجاد می‏ کند. در نتیجه لیزر الکس با فرآیند فوتوترمولیز کار می‏ کند. فوتوترمولیز به این معناست که با استفاده از یک اشعه نوری منطقه خاصی را حرارت دهیم. این لیزر تنها ناحیه فولیکول موها را هدف می‏ گیرد و به بافت پوست آسیبی نمی ‏رساند.

• پالس ‏های نوری فولیکول موها را هدف قرار می‏ دهند و پس از اینکه فولیکول ‏ها از ریشه بیرون می‏ آیند به مرور زمان رشد آن‏ها کاهش می ‏یابد. لیزر الکس برای تمامی نواحی بدن مانند ساعد، بازو، زیربغل، بیکینی، صورت، ساق پا، ران و… استفاده می ‏شود.

• همچنین با دو طول موج متفاوت تایپ پوستی و رنگ موهای مختلف را پوشش می ‏دهد.

 

لیزر الکساندرایت برای چه تیپ پوستی مناسب است؟

لیزر الکساندرایت با توجه به طول موجی که دارد معمولا برای افرادی که پوست تیره دارند توصیه نمی شود و بالعکس کسانی که تایپ پوستی روشن و موهای تیره دارند با لیزر الکس بهترین نتیجه را خواهند گرفت. تنها دستگاه هایی که دو طول موج متفاوت الکس و اندی یگ دارند می توانند تایپ های پوستی مختلف را پوشش دهند.

کاربردهای لیزر الکساندرایت

لیزر الکس تاییدیه FDA سازمان غذا و دارو آمریکا را دارد. کمپانی تولید کننده لیزر الکساندرایت در آمریکا با نام سایناشور این دستگاه‏ ها را به تمامی دنیا صادر می ‏کند.

مشکلات پوستی که با لیزر الکس قابل درمان هستند:

  • درمان واریس
  • درمان رگ ‏های عنکبوتی
  • درمان لکه‌های ماه گرفتگی
  • پاک کردن تتو
  • لک‏ هایی که با افزایش سن بر روی پوست ظاهر می ‏شوند.

مهم‏ترین کاربرد لیزر الکساندرایت حذف موهای زائد می ‏باشد.

عوارض جانبی لیزر الکساندرایت

  • در صورتی که اپراتور استفاده کننده از دستگاه لیزر کارکرد اصلی آن را آموزش ندیده باشد ممکن است در طول جلسه درمانی به فرد مراجعه کننده آسیب هایی از قبیل احساس درد در طول درمان، تورم و التهاب پوست و ایجاد سوختگی و لک وارد کند.
  • این نوع لیزر ممکن است باعث تغییراتی در رنگدانه پوست شود و ممکن است رنگ پوست تیره یا روشن شود.
  • آیا تمام افرادی که موهای زائد زیادی دارند، داوطلب مناسبی برای لیزر موهای زائد هستند؟

    نه، موهای زائد، اضافی یا ناخواسته به 2 دلیل هورمونی یا غیرهورمونی ایجاد می شوند. اگر دلایل هورمونی باعث ایجاد موهای زائد شوند، شما نمی توانید هیچ نوع لیزری و بدون درمان بیماری زمینه ای از پس این موها بربیایید. اختلالات هورمونی یا ابتلا به تخمدان پلی کیستیک باعث می شود خانم ها در قسمت هایی از بدن خود که به طور طبیعی مو ندارند، با موهای ضخیم و تیره مواجه شوند. از این رو، چنین افرادی باید ابتدا بیماری و سپس موهای زائد خود را درمان کنند.

اقدامات پیش از انجام لیزر

پیش از اقدام به انجام لیزر، باید بیمار توسط متخصص پوست مورد معاینه قرار گیرد. در این جلسه معاینه بیمار انتظارات خود را از انجام لیزر بازگو کرده و پزشک از خطرات بالقوه صحبت می‎کند. بیمار باید موارد زیر را پیش از انجام لیزر رعایت کند:
۲ هفته پیش از انجام لیزر بیمار نباید کارهایی از قبیل: موم انداختن، تزریق کلوژن جهت جوان سازی پوست، گرفتن حمام آفتاب، استفاده از رختخواب های الیافی را انجام دهد.
هم چنین بیمار باید از هر چیزی مانند عطر ،خوشبو کننده بدن که ممکن است باعث بروز حساسیت در ناحیه لیزر شود، اجتناب نماید.
بیمار نباید داروهایی هم چون آسپیرین، داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی که منجر به افزایش خطر خونریزی می‌شوند، استفاده کند.

اطلاعات تماس

آدرس : گوهردشت، فلکه اول، برج پارمیدا، طبقه ۲، واحد ۲۰۱
پست الکترونیک : info@ala-clinic.com
تلفن:
02634093135
02634093136
09352500847
  بیشتربدانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط